zaterdag 30 december 2006

Welkom!

Welkom hier op mijn weblog! :) Al lang zat ik er aan te denken om een weblog te beginnen en nu heb ik er eindelijk 1 gemaakt! Hier zal ik proberen veel stukjes te schrijven over allerlei dingen die ik doe en meemaak! ehm.. jullie zien vanzelf wel wat voor stukjes dat gaan worden! Dat weet ik zelf ook nog niet helemaal hehe, alleen dat het wel veel over schaatsen zal gaan! Ik zal nog ff uitleggen hoe ik aan mijn weblognaam kom, tuttifrutti is mijn internetnaam die ik al heel lang heb. Mark Tuitert was een tijdje me favo schaatser en één van zijn bijnamen was ook tuttifrutti en dat vond ik wel een leuk woord hehe. 163 is één van me favo nummers, dat was het rugnummer van een schaatser/wielrenner dit jaar bij de eerste uitslag van een wielerwedstrijd die ik zag van hem.. en 'just the way I do' is de titel van een erg mooi nummer van Di-rect!

Geen opmerkingen: