zaterdag 25 augustus 2007

Vlaamse havenpijl

Morgen is er in België een wielerwedstrijd. Niks bijzonders opzich want daar zijn er zoveel van.. maar aan deze wedstrijd doet team Sparebanken Vest uit Noorwegen mee. En bij dat team rijd Preben Kristensen. Een schaatser (en sinds vorig jaar ook wielrenner)die Wendy en ik in maart 2004 hebben leren kennen tijdens worldcups in Inzell en Heerenveen.

Sindsdien ben ik hem blijven volgen en vanaf oudejaarsavond 2004, door een gesprek van Wendy met Oystein Grodum, kregen we ook weer contact met hem! Af en toe zagen we hem ook weer, vooral tijdens zomerijs want helaas lukte het hem afgelopen jaren niet om zich te plaatsen voor de worldcups..

Maar op msn leuke gesprekken en zo kwamen er vorig jaar achter dat hij ook begonnen was met wielrennen! En dat ging best goed! Ook dit jaar heeft hij al wat mooie uitslagen gereden!

Vaak waren die wedstirjden wel ver hier vandaan en toen er in het voorjaar een X een wedstrijd in België was kon ik niet..

maar nu is er morgen de Vlaamse havenpijl die finisht in Antwerpen en dat is hier echt vlakbij en ik heb een vrije dag!

Dusk ik ga er heen! :D ik weet nog niet zeker hoe en ben ook al helemaal zenuwachtig maar ik wil er gewoon heen!

Hoe het dan daar zal gaan weet ik niet.. er is op internet geen goede parcoursbeschrijving te vinden.. maar het lijkt me gewoon supercool om hem ook X tijdens wielerwedstrijd te zien en hopelijk ook nog ff na afloop! :) Al vind ik dat wel ''eng'' want hij weet ook helemala niet dat ik ga kijken .. maar het gaat vast wel goed komen!

7 opmerkingen:

Globeskater zei

Zoenen, Zoenen, Zoenen haha morgen moet het er maar eens van gaan komen ;) Iig leuk dat je hem weer gaat zien hopelijk en je moet je bordje niet vergeten!!!

aukje zei

als hij wint wil ik hem wel zoenen ;) neit dat ik dat durf maar dan heb ik iig wel een reden ;) en ik zal me bordje en me vlag meenemen :P :)

Globeskater zei

ook als hij niet wint heb je reden om hem te zoenen :P

Anoniem zei

Kortom je moet gewoon zoenen! :P

aukje zei

ehm.. jaa.. oki.. eerst maar ff gewoon met hem praten :P

Globeskater zei

nee gewoon direct vol op de mond en dan hoi zeggen daarna ;)

- zei

Zoene Zoene Zoene maak Aukje gek :P

have fun today!