zondag 7 oktober 2007

confused....

Ik weet niet meer wat ik er mee moet... en ik wordt er zo langzamerhand wel gek van.. al weet ik dat ik dat niet moet doen... ik ben er ook gewoon teveel mee bezig vooral de laatste weken weer... ligt ook wel aan de tijd van het jaar maar nog meer door iets wat vorige/week een paar weken gebeurd is.. ik vond het toen ook al doodeng maar ook wel weer erg spannend en toch ook wel erg leuk.. en dat doe ik nog steeds wel!! En ik heb er ook geen 'spijt' van wat er gezegd is.. dat moest ook gewoon een X gebeuren.. ik was er al zo lang mee bezig.. maar het lastige is dat ik nu niet meer weet wat ik moet denken/voelen/doen en ik weer erg onzeker wordt.. en die onzekerheid wordt alleen maar erger weer de laatste dagen.. omdat ik alleen maar bevestiging krijg van dat het niet goed gaat... en geen bevestiging van dat het wel goed gaat wat iedereen ook tegen mij zegt dat dat wel gaat gebeuren.. het is er nog niet en daardoor ga ik alleen maar weer twijfelen... en dan maak ik weer keuzes waar ik dan later weer spijt van heb.. maar als ik het andere had gekozen had ik er toch ook weer spijt van gehad...net had ik het wel ff helemaal gehad ermee...ook doordat het vandaag wel een spannende dag was en het resultaat niet goed was....maar het gaat nu wel weer en ik hoop echt dat mijn vriendinnen gelijk hebben/krijgen en het allemaal wel goed zit... misschien niet zo ver als waar we het soms over hebben maar iig wel meer goed als ik nu/soms denk.... en ik vind het ook echt fijn dat ik het er altijd over kan hebben en ze mij wel opvrolijken en moed inspreken ;) takk! ;) :) we zullen zien hoe het verder zal gaan...

zo.. de meeste mensen die hier op mijn blog komen zullen wel weten waar dit over gaat.. en anderen die er nix van snappen.. ff jammer dan maar ik moest dit gewoon ff kwijt..dan ga ik nu lekker slapen..

3 opmerkingen:

Anne-Roos zei

Heeey Aukje!
Ik snap dat je nu onzeker word, en niet goed meer weet wat er gaat gebeuren, maar onthoud altijd, achter de wolken schijnt altijd de mooie, warme en vrolijke zon. En als de wolken te zwaar zijn geworden zoals nu, laat het zijn regen vallen en klaart het op. Waarna jij die geweldige, warme zon weer zult ervaren. Vertrouw erop dat die zon weer komt, want die komt erweer.
Stop jezelf gek te maken, en praat er voldoende over. Dat helpt!:)

Waarom? zei

He meis,

ik snap je volkomen hoor. Van dit soort dingen wordt je gewoon super onzeker, zelfs de sterkste vrouwen worden dat! Echt het is heel normaal en komt allemaal goed. En je weet het he? Er staan een hoop meiden klaar om je op te vangen als dat nodig is! Je staat er niet alleen voor.

Liefs,
Tess

Anoniem zei

He Auk!
Het komt allemaal goed en als je het evne niet meer weet dan is er altijd wel een luisterend oor te vinden die naar je wil luisteren! We zijn allemaal wel eens onzeker :)