woensdag 6 februari 2008

Clinic Chris Witty

Alweer 1 1/2 week geleden vertrok ik met de trein richting Amsterdam. In Tilburg stapte Lisan in en gezellig kletsend over een Pools gastje arriveerden we al snel in Amsterdam. Op de parkeerplaats aangekomen kwam Kirsten er net aanrijden met de auto en gelukkig kon Wendy ondanks haar armblessure ook gewoon komen en zij arriveerde ff later dan ook met haar auto. We gingen voor het eerst met z'n 4-en samen schaatsen. En niet alleen maar zomaar schaatsen. We kregen een clininc van Chris Witty, Amerikaanse oud-schaatster die goud behaald heeft op de 1000m in Salt Lake City. Weken geleden had Kirsten een mail hierover gekregen en we hadden besloten ons alle4 op te geven. Nu stonden we dan op het ijs en begon de clinic. Chris vertelde dat we vooral met de balans bezig zouden gaan. Ze had allemaal leuke oefeningen bedacht. Het was lang geleden dat ik echt nog zo met oefeningen bezig was geweest en het het was leuk om op deze manier weer een X met schaatsen bezig te zijn. Helemaal omdat ze ook wat oefeningen had die ik nog nooit gedaan had. Ook vond ik het erg leuk om weer eens in de open lucht te schaatsen. Het uur vloog voorbij en we hadden veel lol. Nadat de clinic was afgelopen schaatsten we nog even een rondje maar daarna moesten we helaas het ijs alweer verlaten want er kwam een baanverzorging. We kleedden ons weer om en besloten nog wat te eten ergens in Amsterdam. We hadden geen idee waar dus besloot Lisan haar vriend te bellen die hier wat bekender was. Na wat zigzaggen door smalle straatjes arriveerden we bij een bistro die hij beschreven had. Het zag er leuk uit en we zochten een tafeltje. We waren er alleen ook snel weer weg want op de menukaart stonden alleen maar erg dure gerechten die ons ook niet echt lekker leken. We gingen op zoek naar iets anders en na een tijdje wandelen kwamen we uit bij een snackbar waar we lekker gegeten hebben. Daarna weer terugwandelen naar de auto en onderweg veel lol hebben over schaatsgastjes. Ik had het die hele avond wel zwaar want ze moesten allemaal mij hebben met hun geplaag :P wat ergens ook wel logisch was ;) Ik stapte bij Wendy in de auto en al snel was ik weer terug in Breda en zat de gezellige schaatstrip er al weer op!

2 opmerkingen:

- zei

hehe ik kwam gister nog langs die feestwinkel met die erg leuke snoepdingen in de etalage :P

aukje zei

hehe ;) dat was erg! :P die ga ik denk ik nooooit kopen..helemaal niet voor die ene gast ;)