zondag 25 september 2011

Norge! Dag 12-13 ~~~På vei hjem igjen..

Na een mooie tijd in Fauske komt helaas weer de dag dat ik terug naar huis ga reizen. Dat gaat dit keer in verschillende etappes. Woensdagmiddag rijden we rond 4 uur weg uit Fauske. We gaan weer naar Bodø, nu naar het vliegveld. Het is het kleinste vliegveld waar ik tot nu toe geweest ben, er is 1 hal en dit is zowel de vertrek- als aankomsthal. Al snel mogen we aan boord en stijgen we op, wat hier wel bijzonder is want het vliegveld ligt recht aan zee! De vlucht gaat goed en 1.5 uur later landen we weer op Gardermoen (Oslo) en is het nog even reizen naar 'huis'. Dit keer met een taxi. Het is inmiddels al vrij laat maar we hebben nog niet echt gegeten dus worden er nog wat lekkere broodjes gemaakt! Daarna slapen, alweer de laatste nacht en ik slaap niet echt goed.


De volgende ochtend staat er een lekker ontbijt voor ons klaar en daarna hebben we nog een hele dag samen want 's avonds vlieg ik terug naar Nederland.. Het wordt een heerlijke relaxte laatste dag en we maken samen nog een lekkere lunch met o.a. net geplukte boontjes! En dan is het tijd om naar het station te lopen en afscheid te nemen.. dat is en blijft niet leuk.. Maar we kunnen terugkijken op een hele mooie en gezellige vakantie! Op het vliegveld aangekomen koop ik nog wat heerlijke Freia repen en na 1.5 vliegen land ik weer op Schiphol. Daar nog even wachten op de trein en in Breda heb ik geluk dat de bus nog niet weg is en zo ben ik om half 12 weer thuis..

1 opmerking:

- zei

Snif, van die Freia is niets meer over :P En afscheid nemen is nooit fijn maar gelukkig ben je al weer snel naar Norge gegaan! Lisan