donderdag 29 maart 2007

Denny Morrison --> MS Bike Tour!

Vanmorgen opende ik mijn mailbox en vond daarin het volgende interessante mailtje!



Hi everyone. I am once again taking part in this year's MS Bike Tour. It is a two day trip in which we ride 180kms from Airdrie to Olds and back. I'm not sure what the hell exactly the bike ride part of it is for, but that happens on June 9th, and since I raised $1000 for this cause last year, this year I am going to try to raise $1250! Your contribution would be a great aid in helping me to achieve this goal. For more information, or to pledge money to help me reach my goal, to support MS, please check out this link:

https://msors.mssociety.ca/Bike2007/Sponsor.aspx?&PID=936144&L=2




Thanks!



Denny Morrison

-----------------

Ik vind het erg leuk van Denny dat hij dit doet! en ik hoop dat hij zijn doel van $1250 gaat behalen! helaas kan ik zelf geen geld doneren want heb geen creditcard.. en daarom verspreid ik dit mailtje over het internet zodat veel mensen wat over deze actie te weten komen en misschien geïnteresseerd zijn om wat geld te doneren!


Hier nog een mooie foto van Denny en Jamie Ivey! Tijdens de Oval Finals hebben ze een 500m op houtjes gereden! Op een feestje vertelde Jamie dat hi nog wat houtjes thuis had liggen en na een paar drankjes besloten hij en Denny dat het wel leuk zou zijn om een 500m te rijden op deze schaatsen! Volgens Denny was ditook een mooie actie om eer te bewijzen aan de 'voorvaderen van het langebaanschaatsen'. Jamie won de race in 46.69 en Denny's tijd was 48.69!



1 opmerking:

Globeskater zei

hey ik heb het berichtje ook even op mijn eigen blog gezet... vind het gaaf dat denny dit doet, en snap het ook wel als je er achter komt dat een meisje uit je vriendenkring er mee te maken krijgt komt het wel dichtbij ;)

en die foto van denny en jamie ivey is echt cool!