woensdag 30 mei 2007

Dagje uit!

Zondag was het eindelijk weer eens tijd voor een leuk dagje uit met Kirsten en Wendy! De laatste keer was al veel te lang geleden! We spreken elkaar dan wel veel op msn maar dat is toch heel anders...

Rond 1 uur belde Kirsten dat ze voor mijn huis stond. Het was de eerst X dat ze mijn kamer ging zien en ook zij was (net als alle andere mensen die op bezoek komen) verbaasd dat ik het vol kon houden op zo'n klein kamertje. Hij is ook wel erg klein maar ik houd het toch nog prima vol. Na nog ff een leuk msn-gesprek met iemand belde Wendy dat we wel naar Etten Leur konden komen!

Ik moest de weg wijzen en ook al heb ik de route van mijn huis naar Wendy's huis al vaak gereden, toch begon ik weer te twijfelen.. maar we reden toch gelijk goed! In Etten Leur was het wel ff zoeken naar een parkeerplek doordat er veel straten waren afgesloten door de jaarmarkt. Na ff zoeken reed er ergens opeens een auto weg en hadden we een mooi plekje redelijk dicht bij Wendy's huis.

We liepen richting Wendy's huis en opeens was daar een loket en moesten we €2 entree betalen voor de markt. Dit deden we maar gewoon want anders kwamen we nooit bij Wendy want haar huis lag in het gebied en we wilden toch ook de markt over lopen.

Bij Wendy aangekomen hebben we eerst ff gezellig in haar kamer zitten kletsen en paaseitjes eten waarvan ze nog heel veel over had. Daarna naar buiten de markt op! De eerste kraam waar we langsliepen was een riemenkraam en ik zag daar een zwarte riem hangen waar ik alweer een tijdje naar op zoek was! Ik kocht hem en toen zagen Wendy en Kirsten ook wel riemen liggen die ze erg leuk vonden. En even later hadden we alle3 een nieuwe riem erbij :) We liepen verder over de markt en ff later was er ene kraampje met veel 'hoofdoekje/haarbanden'. Die draag ik wel vaak en ik wilde wel een nieuwe erbij. Ik vond een leuke donkergroene, die past wel goed bij me kleren!

Er waren wel heel veel ijsjeskraampjes en daardoor kregen we wel zin in een lekker ijsje! Die kochten we bij Wendy's favo snackbar en aten die lekker op zittend op een muurtje. Daarna nog een hele tijd heerlijk zitten kletsen over vooral schaatsen en schaatsers wat we eigenlijk de hele dag al deden hehe.. daarover raken we nooit uitgepraat!

We hadden een deel van de markt nog niet gezien en gingen die nu ook nog ff bekijken. Er was niet heel veel boeiends meer maar weer vlak bij Wendy's huis zagen we opeens wel wat leuks! Een kraam met sporttassen en daar zaten wel erg leuke bij! Ik had eigenlijk wel een nieuwe nodig en deze waren niet duur! Na ff twijfelen kocht ik een zwarte sporttas met de Canadeze vlag erop!

Weer bij Wendy's huis aangekomen hebben we weer ff lekker gezeten en daarna op weg naar Breda om lekker uit eten te gaan! Ik liep met Kirsten mee naar haar auto en Wendy ging naar haar eigen auto. We spraken af om elkaar bij het NAC stadion weer te zien en dan samen op zoek te gaan naar een parkeerplaats. Nu waren er nog steeds wel wegen afgesloten en ik kon niet echt de weg terugvinden richting Breda. Opeens kwamen we ook bij de snelweg uit wat niet echt de bedoeling was maar zo konden we toch ook wel in Breda komen! Daar aangekomen zou ik de weg ook wel moeten weten maar ik raakte toch weer in de war en opeens waren we al in het centrum! Maar weer verder gereden en uiteindelijk kwamen we dan toch bij het stadion terecht. Nu achter Wendy aanrijden en op zoek naar een parkeerplaats. Het was erg druk in de stad maar uiteindeljk vonden we een plek vlakbij mijn huis.

We liepen naar de stad en waren van plan om te eten bij Donatello's, een erg leuke pizzeria. Helaas was deze helemaal vol en zochten we verder naar een ander restaurant. We kwamen uit bij Walkabout, een Australisch restaurant. Alles van het menu zag er erg lekker uit en na lang twijfelen besloot ik voor de spareribs te gaan! Ik kreeg lekker veel en het smaakte echt heerlijk! Onder het eten ook weer vrolijk verder gekletst over de leuke schaatsers! Als dessert nog ijs wat helaas een beetje tegenviel.. Het was inmiddels al vrij laat en Kirsten moest nog 1 1/2 uur rijdne dus liepen we weer terug naar de auto's. Daar Kirsten uitgezwaaid en ff later ging Wendy ook weer naar huis!

Het was weer een supergezellige dag die echt voorbij vloog! Moeten we snel weer eens doen! :)

Geen opmerkingen: