zondag 18 mei 2008

mail!

In mijn vorige log had ik het al ff over Dani, een uitwisselingsstudent uit Roemenië waarmee Kirs, Wen, Lisan en ik maandag wat gedronken hadden. Het was erg gezellig en ik had eindelijk eens een leuk gesprek met hem. De 2de week dat ik hier was, was hij mij al opgevallen maar verder dan elkaar begroeten en wat na elkaar lachen kwam het niet echt..en nu na een gezellig gesprek werd hij eigenlijk alleen maar leuker ;) Na de tijd zeiden de andere meiden ook dat het een aardige jongen was en dat hij perfect voor mij was :P en ik moest maar vaker met hem gaan afspreken en zijn mail vragen enz.. dat wilde ik zelf ook allemaal wel! Want over 10-12 vertrekt hij alweer naar huis en ik wil niet dat ik daarna nooit meer iets van hem hoor...

nu vond ik vrijdag toevallig zijn mailadres in een mail die naar alle internationale studenten werd verstuurd. Ik dat gelijk vertellen aan me vriendinnen en hun allemaal zeggen dat ik moest mailen!!! dat wilde ik ook wel graag maar ik had geen idee wat ik dan kon zeggen.. gelukkig had Lisan wat goede tips en had ik opeens in me hoofd wat ik kon gaan mailen. Gisteravond eens begonnen en al vrij snel had ik wat op papier staan. FF met Kirsten wat overleggen, nog wat dingetjes aanpassen en toen op ''send'' geklikt en weg was hij... het is opzich een vrij directe mail geworden..dat ben ik niet van mezelf gewend maar ik wilde nu gewoon een X eerlijk zijn en gewoon zeggen wat ik wilde zeggen..ook nog ff aan Wen, Lisan en Erika laten lezen en die vonden het ook allemaal erg leuk! :)

nu afwachten of er reactie komt en hoe die reactie gaat zijn, ik heb niks te verliezen..als ie stom gaat reageren is ie toch over 12 dagen weg en zie ik hem nooit meer.. maar dat hoop ik natuurlijk niet! word vervolgd ;)

1 opmerking:

- zei

je hebt iig de stap ondernomen! En je kan beter spijt hebben van iets wat je wél hebt gedaan he ;) ben benieuwd hoe het afloopt!!