zaterdag 28 juni 2008

Telefoontje :O

Gisteravond rond 21.45. Ik zat rustig wat te msn-en enzo toen ik opeens me telefoon hoorde trillen. Ik dacht van huh?? wie kan dat nu zijn?? ik telefoon pakken en zie dat het ''anoniem'' is. Ik neem dan altijd wel op omdat ik nieuwsgierig ben wie dat dan is en ik hoor gemompel en dan zeg ik me naam omdat ik versta dat die persoon vraagt wie ik ben. En dan hoor ik nog meer onduidelijk gemompel en ik in Nederlands zeggen, wie ben je?? volgens mij ken ik niet?? en ik wil al bijna ophangen want denk, is een irritante gast ofzo en dan hoor ik opeens ''what is your last name?" en dan denk ik oooooohhh hij is buitenlands, laat ik eens Engels gaan praten dan. dus ik me achternaam zeggen en dan vragen wie hij dan is.

en de persoon zegt zijn naam en ben ik helemaal verbaasd/geschokt! Het is een Noor! Ik ben echt sprakeloos maar gelukkig praat hij wel door en hoef ik alleen maar antwoord te geven maar zelfs dat is lastig! Ik ben gewoon te verbaasd dat deze persoon mij opeens belt! Gelijk moet ik ook denken aan de eerste dag dat Wendy, Kirsten en Lisan hier waren. Toen hadden wij deze persoon gebeld en veel lol gehad. En nu werd ik opeens gebeld! Hij vertelde dat hij vanavond feest had met vrienden en vroeg daarna wat dingetjes over komende winter. Helaas praatte hij een beetje onduidelijk en moest ik vaak vragen '"what do you say?'' maar dat wilde ik ook niet hele tijd doen dus heb ook niet alles verstaan...na ong. 2 minuten zei hij dat er vrienden aankwamen en dat hij moest ophangen.

Ik msn-de/belde gelijk Kirs, Wen en Lisan en hun waren al net zo verbaasd als mij. Waarom belt hij opeens??? Als we hem zien is het onmogelijk om een gesprek met hem te voeren, laatste weken wel 2x leuk gechat en nu opeens dit??? nu een dag later weet ik nog steeds niet waarom precies maar het was wel erg leuk!!!! :D ben benieuwd naar wat er nog meer gaat gebeuren en heel benieuwd hoe komende winter zal gaan verlopen ;)

10 opmerkingen:

Kirsten zei

Whahahahaha wat een grap was dit. Nou ja grap, meer een verrassing...
Heb al mn gedachtes al de revue laten passeren, maar ben er nog niet uit waarom. Maar dat het geweldig is, staat vast!!
Onvoorspelbaar en vaag blijven toepasselijk...kan niet wacht tot november! :P

aukje zei

hehe hij blijft echt onvoorspelbaar ja! dat is het enige consequente aan hem :P en ik ben ook heeeeeeeeel benieuwd naar november! :D

- zei

hahaahahaha ik vind het ook echt te komisch dit...geloofde het echt niet!!! Maar het lijkt me echt te grappig in november om hem dan te zien alhoewel ik dan wel druk met een ander gastje ben denk ik :P

Globeskater zei

hehe ik vind het ook heeeeeeeel vaag maar wel errug coool :D :D :D ben echt zo benieuwd wat komend seizoen gaat brengen ;)

aukje zei

komisch en cool is het zekers ja! :D en ik geloof het nog steeds niet echt maar het was hem toch echt.. denk ik. En komend seizoen, geen idee wat er gaat gebeuren! Dit is wel goed voor jullie plan!! ;)

Anoniem zei

Laat me raden... Bokko? xP

aukje zei

nee het was geen Bøkko ;)

Anoniem zei

Ow okay, dan gok ik Flygind Larsen of Christoffer, denk iig niet dat ik er ver naast zit xP (uit je vorige blogs op te maken)

aukje zei

jij bent nieuwsgierig welke persoon ik bedoel maar ik ben nu ook wel nieuwsgierig wie jij bent ;) ken ik jouw?

en je zit er niet ver naast nee

Anoniem zei

Nee, ik heb hier geen account dus vandaar. ^^ Kwam toevallig uit op je blog toen ik naar schaatssites aan het zoeken was.