vrijdag 27 juni 2008

Mail!

uit me EK blog: ....Ik ga Dani nog wel ff mailen vandaag denk ik, mooie gelegenheid daarvoor heb ik nu ;)....

Dat heb ik idd die zelfde dag nog gedaan. Ik had al snel een leuk stukje op papier staan en toen gelijk maar op de verzend-knop geklikt anders ging ik weer twijfelen ;) Daarna was ik elke X als ik zag dat ik een nieuwe mail had benieuwd of het een hele leuke mail zou zijn ;) Maar elke X was het weer stomme spam.... en ik werd al best ongeduldig.. ook al wist ik dat dat stom was want het was nog maar paar dagen geleden en ik mail ook niet altijd gelijk mensen terug en bij anderen vind ik het ook niet erg als het wat langer duurt.. maar ja, gevoel kan ik ook niet tegenhouden ;)

vandaag had ik ff was uit de wasmachine gehaald en toen ik terugkwam zag ik dat ik weer een nieuw mailtje had. Ik opende me mail en opeens zag ik een hele leuke naam.. whaaaaaaaaaaaaaaaaaa hij heeft gemaild!! :D :D ik snel de mail openen en een msn-scherm met wat vriendinnen die op dat moment online waren want ik was helemaal hyper en dat moet ik dan altijd aan me vriendinnen kwijt hehe ;) dan de mail lezen en hij was echt superliefffffffff!!!!! :D en gelijk werd ook duidelijk waarom het wat langer duurde.. hij was druk geweest met tentamens ;) Verder schreef hij o.a. nog dat hij het leuk vond om weer terug te zijn in Roemenië bij familie en vrienden maar dat hij mij en de anderen in Hof wel miste! :)

Ben echt blij dat hij een superleuk mailtje terugstuurd en dat het contact dus niet is afgelopen!! :) ik ga zekers weer terugmailen maar ik wacht er nog wel ff mee ;)

3 opmerkingen:

- zei

aah ik ben echt superblij voor je dat je zo'n leuke mail terug hebt gehad :D :D :D :D

Globeskater zei

Ik vind het echt superleuk dat je mail terug hebt en nu gewoon lekker veel mailen de komende jaren en dan hem eens opzoeken ;)

aukje zei

hehe jaaa ik hoop dat er nog veel mails gaan volgen! :D en lijkt me superleuk om hem eens op te zoeken ;)