zondag 29 maart 2009

Freia Melkesjokolade :P

Een blog over chocola, en niet zomaar chocola maar de lekkerste chocola die ik ooit gehad heb! In Moskou zou Christoffer Milka voor ons meenemen maar hij liet weten dat hij ''something better'' mee had. We waren wel benieuwd wat dan nog beter was als Milka volgens hem.. Misschien Noorse chocola? Zondagavond kwamen we hem tegen en zei hij dat ie nog iets voor ons had en het nu wel ff zou ophalen. FF later kwam hij er weer aan met een halve reep chocola. De rest had hij blijkbaar zelf al opgegeten... omdat het eten in Rusland volgens hem verschrikkelijk is. Eenmaal terug in ons hostel rond 1 uur 's nachts gingen we de chocola eens proberen, gelukkig was er voor ons allemaal nog een stuk met 3 blokjes. En het smaakte echt verukkelijk!! Hij had wel gelijk dat ie 'something better' had meegenomen ;)
Een paar dagen nadat ik Noorwegen was aangekomen ging ik eens naar de supermarkt wat inkopen doen. En nadat ik wat dingetjes had gevonden die ik echt nodig had ging ik op zoek naar chocola! Al snel zag ik bekend geel papier, gevonden! Een hele reep helemaal voor mij alleen! En die repen zijn best groot! Maar het duurde niet lang voordat ik de reep ophad. De volgende X dat ik naar de supermarkt ging besloot ik een andere te proberen. Vroeger tijdens vakanties in Zweden was ik dol op daim-snoepjes en ik zag dat er ook een daimreep was dus die kocht ik! En ook deze was echt te lekker! Ik probeerde er wel wat zuinig mee te doen want zoals alles hier is het niet echt goedkoop.. Maar toch had ik ook alweer vrij snel het laatste stukje in me mond... en was het tijd voor reep 3! De Non Stop reep! Met heeeeeerlijke m&m's of zoiets erin. Deze reep is het snelst opgegaan, maar dat komt omdat ik deze week gewoon zin had in chocola :P Inmiddels ligt de vierde reep al in de kast, weer een gewone, maar daar mag ik van mezelf nog ff niet aan beginnen ;) Te veel chocola is namelijk ook niet echt goed... ;)

Maar als je in Noorwegen bent, moet je zeker deze chocola proberen!

5 opmerkingen:

Globeskater zei

hahaha jij bent lekker aan snoepen :P ben benieuwd hoe lang je die 4e reep kan laten liggen... ik ben nog steeds rustig bezig met chocolade letter :P

trouwens kan je op zoek gaan naar softis met chocoladestrø ;) want heb daar weer zin in :P

- zei

Haha ja dat was prachtig, brengt die kerel iets mee, eet die het eerst zelf voor de helft op :P maar gelukkig hadden we allemaal nog stukjes en hij had gelijk! Ik wil die fruknott wel eens proberen :)

Maar je moet niet zoveel chocolade eten he das niet goed voor je :P

Linda zei

Die Daim is echt zó super lekker. Moest me beheersen om er niet 1 te kopen op de boot. Merkte ik thuis dat Patrick er 1 had gekocht....dezelfde dag was ie op

Waarom? zei

Hay,

heerlijk is die chocola he? Vooral die Daim reep vind ik heerlijk

Liefs

Kirsten zei

Ik ga voor de non-stop denk ik ;) Pascal is ook al nieuwsgierig en ik heb em moeten beloven een reep voor hem mee te nemen....