woensdag 25 maart 2009

hij die niet kwam.....:(

Na een shocking avond door wat foto's werd het woensdag en ging ik weer naar kantoor... op tafel lagen nog steeds de shirts maar vandaag kon ik weer in 'mijn' kantoor werken en had ik er geen uitzicht op... Rond een uur of 11 hoorde ik iemand binnen komen maar ik kan moeilijk elke X als ik iemand hoor gaan kijken...En ik hoorde geen bekende stem maar mijn collega praatte met hem op een manier dat ie hem goed kende en volgens mij kent hij de persoon van de shirts niet (goed)... Een half uurtje later was het tijd om te gaan lunchen en ik liep uit me kantoorje en zag opeens geen shirtjes meer liggen.... dan waren ze dus net opgehaald....
Na me lunch die ik snel ophad want had eigenlijk geen zin in eten ging ik weer terug naar kantoor en was mijn collega er ook weer... en ik moest hem gewoon ff vragen wat er met die shirts gebeurd was.. het kon niet zo zijn dat een bepaald persoon op 3 meter afstand van mij gestaan had zonder dat ik hem gezien had...''gelukkig'' was dat niet het geval... mijn baas had ze om een voor hem onbekende reden meegenomen... Helaas dus geen leuke ontmoeting vandaag... maar ik woon hier nog ruim 4 maanden dus mss ooit... ;) in de toekomst staan er ook nog interessante dingen te gebeuren maar daarover later meer...

(@ Wen, takk voor de titel!)

2 opmerkingen:

Globeskater zei

Graag gedaan ;)

Jammer dat je hem niet gezien hebt, en ze hadden jouw wel even op pad kunnen sturen om de shirtjes te brengen ;) maarre je komt hem vast nog wel tegen ;)

- zei

Welke interessante dingen? :P Oh wacht ik weet het al haha

Echt balen joh maar....dan heb je nog iets om naar uit te kijken :)always look on the bright side of life!!!