dinsdag 24 maart 2009

You don't believe me? do you? :P

Nee, dat deed en doe ik inderdaad niet.. Vanmorgen zat ik rustig te werken en het ging wel goed want ik zat op me laptop zonder internet. Kon ik daar in ieder geval niet door afgeleid worden. Rond 12 uur kwam Pål toen ff wat koffie halen en zei dat er om 1 uur 'iemand' zou komen en dat ik me dan moest gedragen :P Ik dacht, ik heb de naam niet goed verstaan of hij maakt een grapje en ik lachde maar wat.. En na het sturen van wat smsjes probeerde ik me weer op mijn werk te concentreren. Rond 1 uur liep Pål naar het magazijn en kwam terug met 3 shirts en zei dat ze bestemd waren voor de persoon die zo zou komen. Ik keek hem heel verbaasd aan waarop hij zei You don't believe me? do you? :P Ik zeggen dat ik hem idd niet geloofde en hij vervolgens uitleggen dat ze bij Ustekveikja, een bedrijf hier, de shirts nodig hadden en dat deze persoon ze op zou komen halen... Dit zou heel goed kunnen kloppen maar toch.... Ondertussen was me concentratie totaal weg en kreeg ik geen letter meer getypt...en normaal is het hier best rustig, soms ben ik hier maar in me 1tje, maar vandaag kwamen er de hele tijd mensen langs en liepen collega's naar buiten en ff later weer naar binnen. Dus steeds ging de deur weer open.... maar om half 3 nog steeds niemand voor de shirts... Pål kwam wel weer binnen en ik zei dat de shirts er nog steeds lagen.. Pål dacht eens na en zei dat hij nu begon te twijfelen of hij had gezegd dat hij vandaag zou komen of morgen... vandaag is hij niet meer gekomen dus ik wacht nu ''geduldig'' af tot morgen 1 uur ;) ....

to be continued......

2 opmerkingen:

Globeskater zei

hahahahaha echt geweldig, ben zo benieuwd hahaha ;) lijkt mij echt lachen als hij morgen komt!!

- zei

hahahahahah als die komt he ik weet al aan wat jij denkt dan :P arme jij!