dinsdag 28 april 2009

Klubben er komplett igjen!

Zaterdag 11 april was het eindelijk zover! Lisan, Kirsten en Wendy kwamen mij hier bezoeken! Een dag eerder had ik me hele hytte schoongemaakt en opgeruimd en 's ochtends nog ff 3 welkomspakketjes ingepakt waarvoor ik al eerder dingetjes verzameld had. Wat informatiefolders, een folder met wat leuke foto's en melkesjokolade ;) Rond 2 uur liep ik richting station waar al snel de trein arriveerde en de meiden mij al snel zagen ;) Samen liepen we naar mijn hytte waar we ff rustig gingen zitten. Ik vond het heerlijk om weer eens uitgebreid met mense te kunnen kletsen over van alles. FF later werden ook mijn welkomspakketjes geopend wat voor leuke reacties zorgde bij het zien van een bepaalde folder ;)

's Avonds moest er wel gegeten worden dus ff later liepen we weer naar centrum om boodschappen te gaan doen. Lisan en Kirs ontdekken taco's, iets wat ik nog nooit echt gehad hebt maar het ziet er wel lekker uit! Nadat er ook nog wat chocolade, wat nu in de aanbieding is, word ingeslagen lopen we naar de kassa en vervolgens weer terug naar me hut. Wendy en ik gaan koken en al snel kunnen we aan tafel. De taco's smaken erg goed, het is wel iets wat ik wel vaker wil eten! Nadat Kirsten en Lisan hebben afgewassen is het tijd voor mijn cadeautje! Ik krijg uitpakinstructies en mag nog niet alles bekijken. Als ik het zover heb uitgepakt als ik mag zie ik een doosje met kaarten en geef ik het weer aan Kirsten die de kaarten vervolgens uitdeelt. Als ik de kaarten omdraai zie ik dat het een kwartetspel is wat tijdens het spel voor veel hilarische momenten zorgt! =D Echt leuk!

Nu we hier allemaal in de gemeente HOL zijn is het ook wel leuk om wat locals te spreken wat nu ook perfect kan met me Noorse telefoonnummer. Een erg gezellig gesprek volgt wat resulteert in een leuke 'wandeling' en plannen voor de rest van de avond. Het is tijd om het uitgaansleven, wat hier bestaat uit 1 cafè, de Off pist, te gaan verkennen! Na ons omgekleed te hebben lopen we weer naar het centrum, de week begint al goed qua training, en lopen de off pist binnen. Het is voor mij ook de 1ste X dat ik hier binnen kom nu ik leuk gezelschap heb om er mee heen te gaan! We vinden een leeg tafeltje en vermaken ons met leuke muziek en het observeren van vage types die er rondlopen. Opeens verschijnt ook een bekend voor ons en het is erg gezellig hem weer te zien! =) De rest van de avond spreken we hem regelmatig en gaan ook nog ff de dansvloer op. Dansen gaat vervolgens alleen niet heel makkelijk want er word nogal veel gebeukt. Rond half 1 besluiten we weer naar me hut terug te gaan want er volgt nog een hele week!

5 opmerkingen:

Globeskater zei

ik had de taco's ontdekt hoor ;) leek mij wel wat want had het nog niet eerder echt gehad ;) vond het erg leuk om te zien waar je woonde en stage liep!

- zei

Er worden wel vaker dingen aan andere toegeschreven terwijl dat niet zo is hehe :) Tja geheugen van de mens kan niet alles onthouden helaas, zou wel makkelijk zijn! Was leuk kado dat je voor ons had gemaakt :D

Globeskater zei

haha was zeker wel makkelijk als we alles konden onthouden dan ging studie ook veeeeeeeeel makkelijker ;)

Kirsten zei

Altijd leuk om ons op bezoek te hebben ;). Ik vond vooral de locals prachtig :P..wij verschijnen en prompt de locals ook ;).
Enne je pakketje was prachtig :D :D. Een onderdeel is al een boekenlegger hehe

angeline zei

Erg leuk idee van jou dat je welkomstpaketjes voor de meiden had gemaakt!:D Ook leuk dat je die jongen na lange tijd weer es zag!:D