zondag 12 juli 2009

De parkeerplaats...

Gisteravond zat ik zoals zo vaak weer ff op kantoor wat te msn-en en internetten. Ik heb in mijn hut geen internet omdat ik er maar een half jaar woon en er waren alleen jaarcontracten mogelijk. Gelukkig is het kantoor maar 3 min. lopen, kan ik er dag en nacht in als ik wil, en staat er een prima computer dus dat is geen probleem verder. Zoals in elk kantoor zitten ook in dit kantoor ramen en het raam naast 'mijn' computer kijkt uit op de parkeerplaats van het Bardøla hotel. Nou niet echt een heel spannend of mooi uitzicht... maar dit veranderde gisteren opeens voor een paar minuten!

Ik keek eens naar buiten en zie op de parkeerplaats een persoon staan met een mitella. Opzich niet heeeeel bijzonder maar bij mij zorgt het wel voor een WTF! Ik weet namelijk dat een bepaald persoon op dit moment met een mitella rondloopt hier in de omgeving... Als ik zie dat deze persoon blond haar heeft volgt er nog een WTF en als ik nog een X goed kijk is het tijd om Lisan te bellen die gelukkig na 3x proberen opneemt :P Ik blijf ondertussen door het raam kijken en zie de persoon in gesprek met een ander voor mij onbekend persoon. FF later is het gesprek afgelopen en ontdek ik ook opeens een bepaalde auto. Daar stapt de ene persoon in, achter het stuur, blijkbaar kan dat nog wel, en een paar seconden later rijd de auto voor mijn raam voorbij en zie ik dat er nog een bepaald persoon in zit.

Zo was er opeens iets heel boeiends te zien op de anders zo saaie parkeerplaats... geeen idee wat de reden was waarom er een gesprek plaatsvond hier maar dat boeit me niet.. ik had ff mooi uitzicht ;) En het had mss nog leuker kunnen worden.. maar dan moet ik niet binnen blijven staan ;)

2 opmerkingen:

- zei

Hahahaha ja idd je had naar buiten kunnen rennen maar ik vond je wel gezellig aan de tel hoor :P Echt komisch joh dat dit jou weer moet overkomen hehe en vind hem maar gevaarlijk!!!

Globeskater zei

haha je had echt naar buiten moeten gaan ;) maar goed je hebt hem nog weer even gezien nu nog een keer spreken :P