zaterdag 18 juli 2009

Nog een uurtje......

en dan zijn mijn ouders en zusje hier!!! =D Ze zijn gisteren vertrokken en na een nacht op een camping in Zweden vandaag weer verder gereden! Ze wisten eerst nog niet zeker of ze vandaag al in Geilo zouden komen maar 2 uur geleden sms-te mijn zusje dat ze nog 155km moesten rijden en vanavond nog zouden komen! Ik heb er heel veel zin om ze weer te zien!!!

We blijven waarschijnlijk een week hier in Geilo en ik heb erg veel zin om ze alle mooie dingen hier te laten zien! Een paar dingen zijn al gepland. In ieder geval mijn zusje en ik gaan een gletsjerwandeling maken! Dit is een activititeit wat mijn stagebedrijf ook organiseerd en ik heb er superveel zin in. Mijn ouders wisten nog niet zeker of ze mee wilden. Verder gaan wij de 'Rallarvegen' fietsen. Dit is een hele bekende fietsroute hier in de buurt en schijnt supermooi te zijn. Ook zullen we zeker nog wat andere mooie fietstochtjes maken en ik wil mijn ouders en zusje ook laten ervaren hoe het is om een trap van 408 treden op te lopen ;)

Volgend weekend is het dan tijd om Geilo te verlaten en nog een week(je) verder door Noorwegen te rijden en weer terug naar Nederland. Waar we verder nog heengaan weten we nog niet. Dat zien we wel. Het gaat wel echt raar worden om Geilo te verlaten na hier 5 maand gewoond te hebben en ik zal het echt gaan missen! Maar het is zeker niet de laatste X dat ik hier ben geweest!

2 opmerkingen:

- zei

Heel veel plezier!! Snap dat je het gaat missen!

Globeskater zei

Heel veel plezier in je laatste week in Geilo! Fijn dat je ouders er inmiddels zijn en kan me voorstellen dat je Geilo gaat missen.. Ik mis zelf Budapest ook nog geregeld ;)