maandag 3 augustus 2009

Hjemme igjen...

Ik ben weer thuis! Donderdagnacht rond 2 uur stapte ik hier in Annen het huis weer in na ruim 5 maanden in Noorwegen gewoond te hebben.

Alweer ruim 2 week geleden op zaterdagavond kwamen mijn ouders en zusje de parkeerplaats bij mijn hytte oprijden! Daarna zijn wij nog een week in Geilo gebleven wat superleuk was! Ik heb ze veel mooie dingen van de omgeving kunnen laten zien en ook nog veel schitterende nieuwe delen van de omgeving gezien. Ook hebben ze Pål en mijn andere collega's met wie ik 5 maand gewerkt ontmoet. Weten ze ook wie dat zijn!

Zondag een week later was het toen tijd om Geilo te verlaten... We zijn richting Hamar gereden waar we ff bij het Vikingskipet hebben gekeken en daarna in een dorpje verderop op een camping terecht zijn gekomen. Een dag later vertrokken we alweer en na voor de laatste X een Noorse supermarkt te hebben bezocht en nog wat Noors eten ingeslagen te hebben reden we Noorwegen uit.... Op de grens met Zweden nog ff gelunched en toen was mijn tijd in Noorwegen echt voorbij. Rest van de week in Zweden op verschillende campings gestaan en uiteindelijk donderdag hele dag in de auto gezeten op weg naar huis. Dit was eerst niet de bedoeling maar het was overal zulk slecht weer dat we besloten hadden maar gewoon door te rijden.

Nu ben ik alweer een paar dagen thuis en dat went verbazend snel! Hier is niks veranderd en ik heb zo eigenlijk helemaal niet het gevoel dat ik hier ruim 5 maand niet geweest ben. Toch mis ik Noorwegen/Geilo ook al wel weer! Ik heb daar echt een geweldige tijd gehad en vind het een supermooie/leuke plaats en omgeving! =) Ben erg blij dat ik een superleuke stage heb gehad op een supermooie plaats!

Blogs over afgelopen 2 week volgen nog! =)

2 opmerkingen:

- zei

Welkom thuis! Ben benieuwd naar de rest van je blogs :)

Anne-Roos zei

Heeey, welkom thuis. Je eigen bedje slaapt toch het lekkerst? Ik snap wel dat je Geilo mist, maar hee, Geilo loopt ook niet weg;) In de toekomst kun je er vast nog weleens heen!