vrijdag 13 augustus 2010

Jeg har det bra! =)

Oftewel, het gaat goed met mij, eigenlijk heel goed ;) Heb alleen mijn blog een beetje heel erg verwaarloosd maar dat is nu voorbij. Over een paar week is mijn blog weer helemaal up to date met een paar blogs over deze zomer en dan ga ik ook weer bloggen over nieuwe dingen die ik mee maak! Maar nu eerst even een korte update over over wat ik allemaal beleefd heb sinds mijn laatste blog.

Over juni heb ik niet zo heel veel te vertellen. Ik was druk bezig met portfolio's maken voor school, het leren voor tentamens en werken bij de MacDonalds. En zo ongeveer alle vrije uurtjes daartussen bracht ik door met chatten in het Noors ;) en op 16 juni boekte ik ook weer vliegticket naar Noorwegen. Ik moest er gewoon weer heen!

2 juli was mijn laatste schooldag en die avond vertrok ik gelijk voor een weekendje weg met Wendy naar Zeeland! Om dat weekend 2x de Tour de France te gaan zien. Zaterdag de proloog in Rotterdam wat ondanks de regen wel erg leuk was en zondag op de Oosterscheldekering. Die dag was het wel heerlijk weer en rest van de middag nog heerlijk naar het strand geweest voordat we weer terugreden naar Breda. Daar bleven we echter niet lang want dinsdag vertrokken we alweer voor 2 dagen om een lange etappe van het pieterpad te gaan lopen. Van Roermond naar Venlo. We hebben overnacht in een leuke B&B halverwege en daar ook gezien hoe Nederland de finale van het WK voetbal bereikte! Zo kwam ik na 2 dagen heerlijk gewandeld te hebben weer in Breda en was het alweer tijd om een andere tas in te pakken want de volgende dag zou ik naar Noorwegen vertrekken....

Daarvoor was ik wel wat zenuwachtig maar ik had er vooral heel veel zin in! Ik zou weer naar Håkon gaan, waar ik in mei ook al was geweest, en dit keer gingen we naar een hele mooie hytte op Hvaler. Het werd een superleuke en hele gezellige vakantie die veel te snel voorbij ging en zo moest ik dinsdag helaas alweer naar Nederland vertrekken =( Maar ik heb nu wel een hele lieve vriend, of kjæreste in het Noors wat ik een veel mooier woord vind ;)

De rest van juli en de eerste weken van augustus bestonden uit heel veel werken bij de Mac en heel veel chatten. Het werken bevalt me nog steeds wel goed eigenlijk. Het is gezellig met collega's en ik leer steeds meer dingen waardoor het ook afwisselender word. Ze zijn ook tevreden over mij want ik zag paar dagen geleden opeens dat ik genomineerd ben voor crewlid van de maand! En het chatten is elke dag weer heel gezellig! Tussendoor ging mijn laptop helaas nog kapot maar binnen een paar dagen een nieuwe gekocht en daar ben ik nu wel heel blij mee! Ook werk ik ook nog een aan een Spaans portfolio die ik af moet hebben voordat ik in september ga beginnen met afstuderen!

Zo, nu ben ik hier ook weer een beetje bij. Over paar van deze dingen volgt snel een uitgebreidere blog! =)

1 opmerking:

- zei

Ben heel erg benieuwd naar de aparte blogs :D Blij dat je weblog weer leeft!!