woensdag 29 september 2010

Nog 10 dagen....<3

En dan ga ik naar Schiphol waar ik wacht op een vliegtuig uit Oslo...In dat vliegtuig zit Håkon en als hij dan uit de gate tevoorschijn komt zien we elkaar na 3 maanden eindelijk weer! En dan ook gelijk 10 dagen! Ik heb er heeeel veel zin in! Wat we allemaal precies gaan doen weten we nog niet maar een paar dingen zijn al wel zeker. We gaan in ieder geval Breda bekijken en ook naar Annen en in beide plaatsen o.a. lekker rondfietsen. Daarnaast kan Amsterdam bij een eerste Nederlandtripje niet ontbreken en gaan we ook naar Den Haag waar we er een gezellige dag van maken met Lisan, Wendy, Angeline en Kirsten! Verder zien we wel waar we zin in hebben! Na 10 dagen is het dan helaas weer tijd om afscheid te nemen maar mijn volgende tripje naar Norge staat alweer gepland ;)

1 opmerking:

angeline zei

Yeahhh!! Het is bijna zover!! :D :D Ik hoop dat jullie een hele leuke tijd hebben in NL! :D En ik vind t ook erg leuk om Hakon te kunnen ontmoeten! :D Denk nog maar ff niet aan t afscheid, eerst lekker genieten van jullie weken samen! :D