zondag 26 september 2010

Crewlid van de maand!

Vorig jaar ging ik na de zomervakantie op zoek naar een bijbaantje. Ik wist alleen niet goed wat ik wilde en Wendy kwam er toen mee of de MacDonalds niet iets was. Eerst was ik niet heel enthousiast maar het voordeel was wel dat ze ruime openingstijden hadden en ik besloot te solliciteren. Al snel werd ik uitgenodigd voor een gesprek, dat ging goed en na een oriëntatie ochtend mocht ik beginnen! Ik was ingedeeld bij de counter en daar was ik wel blij mee! De eerste 3x had ik training en eigenlijk vond ik het gelijk al erg leuk! Na die 3x mocht ik het alleen gaan proberen en dit ging volgens mij ook wel goed!

Inmiddels werk ik er alweer bijna een jaar en heb het nog steeds goed naar me zin! Het is heel gezellig met andere collega's en het werk zelf is ook gewoon leuk en inmiddels ook steeds afwisselender want ik kan nu ook bij de drive werken. In raam 1 bestellingen opnemen en afrekenen en ook in raam 2 bestellingen klaarmaken en geven! Over het algemeen zijn de klanten ook gewoon vriendelijk. Bij de drive komen er nog wel eens auto's voorbij met jongens die denken dat ze erg grappig zijn maar dan doe ik het raampje gewoon dicht en rijden ze wel weer weg. Geen zin om daar meer aandacht aan te besteden ;) Af en toe komen er ook wel Fransen binnen die naar Breda gereden zijn met maar 1 doel ;) Deze zijn eigenlijk vaak wel grappig en bestellen bijna altijd visburgers en sinas en vragen om aardappels ipv friet maar dat hebben we niet. Verder blijf ik me wel verbazen over echt kleine kinderen die al het hele happy meal menu uit hun hoofd weten...

Afgelopen zomervakantie heb ik heel veel gewerkt en toen ik begin augustus een X binnen kwam zag ik een papier hangen met genomineerden voor crewlid van de maand augustus. Tot mijn verbazing zag ik mijn naam erop staan! Samen met nog 3 anderen die ik zelf alle3 ook erg goed vind dus verwachte er verder niet veel van. Al vond ik het al erg leuk om genomineerd te zijn, toch een mooie waardering! Maar een paar week geleden was ik me in de crewroom aan het klaar maken voor weer wat uurtjes werken en opeens kwam er 1 van de crewtrainers aangelopen met een tas en begint mij te feliciteren en zegt dat ik crewlid van de maand ben geworden! =) Ze vonden mij altijd vriendelijk en enthousiast en ik was altijd gemotiveerd om goed te werken. Heel leuk om dat te horen! Ik was nu ook wel heel benieuwd wat er in de tas zat. Het was een vrij grote doos en nadat ik het pakpapier eraf had gehaald bleek het een erg mooi ''rituals'' pakket te zijn met douchegel, scrubcreme en bodylotion! =)

Inmiddels werk ik alleen nog in de weekenden en heb ik soms niet heel veel zin maar als ik er ben is het toch altijd wel weer leuk en ik ben blij dat ik nu een leuke bijbaan heb!

2 opmerkingen:

- zei

Gefeliciteerd :D Heel erg leuk dat je crewlid van de maand ben geworden :D

angeline zei

Wat leuk, zeg!! :D :D Zoiets geeft je ook zelfvertrouwen en t gevoel dat je wordt gewaardeerd!! :D En je bent ook heel vriendelijk, dus vind ik t ook niet heel verbazingwekkend ;)