zaterdag 13 augustus 2011

Een nieuwe start =)

Aan het eind van vorig jaar leek het mij een leuk doel om dit jaar meer blogs te schrijven dan de jaren hiervoor.. Daar is niks van terecht gekomen want dit is mijn eerste blog dit jaar. Ik weet niet eens meer waarom ik gestopt ben maar kreeg de laatste tijd steeds meer zin om te beginnen, en nu besloten dat ook echt te gaan doen!

Om te beginnen even een korte update over mijn leven nu. Ik woon nog steeds op een zolderkamer in Breda. Over het algemeen woon ik hier prima maar af en toe verlang ik echt naar mijn eigen plekje! Verder ben ik helaas nog niet klaar met mijn studie..Het was de bedoeling deze in februari af te ronden maar door wat problemen is dit er nog niet van gekomen. Ik moest nog 1 Engels mondeling doen maar dat was makkelijker gezegd dan gedaan. Ik moest lang wachten op het cijfer en opeens 1 week voor de diploma-uitreiking bleek het opeens een onvoldoende te zijn... De communicatie met de lerares bleef lastig en na een tijd kon ik een herkansing doen en moest ik weer lang wachten op het cijfer en was het helaas nog niet goed.. Daarna was het even heel druk bij mijn bijbaan (nog steeds bij de Mac) en heb ik geen tijd meer gehad om het af te ronden voor de zomervakantie. Ik wil nu graag in september mijn studie echt gaan afronden!

Dan veel leuker nieuws, Håkon is nog steeds mijn lieve vriend en we hebben elkaar dit jaar gelukkig vrij vaak gezien! De afstand en het ''wachten'' tot je elkaar weer ziet blijft echt niet leuk maar het is het nog steeds helemaal waard ;) Ik heb ook geprobeerd om dichter bij hem te zijn door een baan te zoeken in Oslo. Ik heb vele sollicitatie brieven geschreven en ook 2x een sollicitatie gesprek gehad maar helaas niet aangenomen.. Als ik mijn studie heb afgerond ga ik weer verder met zoeken en solliciteren!

Naast tripjes naar Noorwegen ben ik ook nog een paar X naar Duitsland geweest (WK afstanden Inzell met Wendy, Lisan, Kirsten en Edwin (en daar Håvard Bøkko goud zien winnen =D), mijn zusje opzoeken die een half jaar in Duitsland woonde en met Håkon naar een wedstrijd van het WK voetbal voor vrouwen in Keulen). Ook ben ik spontaan een weekend naar Frankrijk geweest samen met Wendy, erg gezellig en veel mooie dingen gezien! Het volgende tripje staat nog niet gepland maar hoop dat het niet meer zo lang zal duren ;)

Dat was het wel even voor nu, ik ga nu beginnen met bloggen over mijn afgelopen vakantie in Noorwegen!

1 opmerking:

- zei

Leuk dat je weer gestart bent!