zondag 29 april 2007

Amstel Gold Race! --- part 1!

Vrijdag was het zover! Op naar Limburg voor 2 dagen Amstel Gold Race! Zaterdag meedoen aan de toertocht en zondag de wedstrijd gaan bekijken! Met de racefiets en een rugzak ging ik naar het station. De trein kwam eraan en ik stapte in. Na ff bellen met Wendy en een stukje door de trein lopen met de fiets vond ik haar. Al snel waren we in Den Bosch waar we over moesten stappen op de trein naar Maastricht! OP het station kwamen wen in gesprek met een jongen die aan freediven deed en daar hebben we in de trein nog tijdje gezellig mee gepraat. In Sittard kwamen we erachter dat we in het verkeerde treindeel zaten. Snel uitgestapt en we zagen allemaal mensen met racefietsen over het perron rennen. We vonden gelukkig nog een plekje en kwamen gelijk weer in gesprek met een erg leuke jongen! Hij ging morgen ook meedoen en gezellig kletsen waren we al snel in Maastricht! Nu nog opzoek naar het huis van mijn familie waar we zouden gaan slapen. Met een routebescrhijving vonden we het al snel en na ff onze spullen dumpen en met één van me neefjes en een vriendje praten gingen we weer naar het station! We gingen met de trein naar Valkenburg om daar ons alvast aan te melden en bikechip, stuurnummer en polsbandje op te halen. Eerder was ik er al achtergekomen dat ik mijn (opgestuurde) rugnummer vergeten was… hopelijk zou dat geen problemen gaan opleveren! Bij de start zag Wendy opeens bekende mensen lopen van Ballangrud en het bleek dat hun onze spullen al hadden opgehaald! Gelukkig dat we ze toevallig tegenkwamen anders weet ik niet hoe we onze spullen hadden moeten krijgen.. We gingen direct ff onze bikechip aan het voorwiel bevestigen. Na ff prutsen lukte dit maar dan moet het wiel er ook weer in… Ik houd er niet echt van om dat zelf te doen omdat ik niet goed weet hoe het moet en bang ben dat het wiel er gaat uitvallen… Toen ik bijna klaar was kwam er een man langs lopen die zei dat ik het (inderdaad) verkeerd deed en ik ben blij dat hij ons ff geholpen heeft! Hierna weer terug met de trein naar Maastricht waar we gelukkig niet gecontroleerd werden want inmiddels was ik erachter gekomen dat ik ook mijn OV vergeten was.. Ik was weer lekker warrig bezig hehe.. In Maastricht vonden we nu al zonder routebeschrijving het huis terug en inmiddels was me familie ook weer thuis! Wij gingen ff rustig tv kijken en na nog ff wat kletsen met me oom en tante zijn we lekker boven op zolder gaan slapen!

Geen opmerkingen: