maandag 7 mei 2007

dus toch.....

Ik had nog altijd hoop..... tot vandaag.....

BASSO: "JA, DEED MEE AAN ZAAK-FUENTES" ­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­
Ivan Basso is door de knieën gegaan: de Italiaan heeft zijn betrokkenheid in de zaak-Fuentes toegegeven en is bereid om mee te werken aan het onderzoek, meldt het Italiaans olympisch comité CONI. "De bevoegde procureur heeft Ivan Basso maandag opnieuw verhoord", meldt het CONI, dat benadrukt dat Basso zich maandag spontaan had aangeboden.

Basso kwam vorig jaar vlak voor de Tour in opspraak, samen met onder meer Jan Ullrich. De Italiaan, die vorig jaar de Giro won, nam ontslag bij CSC, maar hield zijn onschuld staande. Discovery gaf hem een contract, tot vorige week

----

Basso was altijd één van me favo wielrenners. Ik was ook echt geschokt vorig jaar toen ik hoorde dat hij ook op de lijst van Fuentes scheen te staan en niet mocht starten in de tour... ik kon toen echt niet geloven dat hij doping gebruikte.. misschien naief maar vond hem altijd zo'n leuke aardige wielrenner en hij kwam op mij over als iemand die heel gemotiveerd was en echt voor zijn sport leefde zonder doping.. genoot ook altijd van zijn prestaties.. maar die ga ik nu toch anders bekijken.. valt me erg tegen dat hij dus toch doping gebruikt.. Vind het wel goed dat hij nu bekent maar dat had hij al veel eerder moeten doen! Hoop wel dat hij nu ook echt goed gaat meewerken en dat iedereen ook echt gestraft word.. ben benieuwd of Basso nog terug gaat komen en hoe dat dan zal gaan! Heb hem trouwens al een X ontmoet, tijdens criterium in Zwolle na de tour van 2004! Handtekening gevraagd en nog in het Italiaans met hem gepraat want Wendy en ik waren toe net terug van vakantie uit Italië hehe. Hij was er toen samen met zin vrouw en zijn hele schattige dochtertje Domitilla die toen nog erg klein was!

1 opmerking:

Anoniem zei

Ik voelde precies hetzelfde 'hoe kán het nou dat die leuke, aardige, sportieve Basso doping heeft gebruikt of wilde gaan gebruiken!'... erg jammer en zonde