zondag 13 mei 2007

Koelkast!

Eindelijk heb ik een koelkast op me kamer!! Op me verjaardag 6 mei heb ik een klein koelkastje gekregen van me ouders. Nu wonen zij alleen in Drenthe en daar vierde ik me verjaardag maar de koelkast was voor me kamer in Breda.. Met de trein meenemen ging niet dus me ouders moesten hem met de auto komen brengen..

zaterdagochtend belde me moeder dat ze van plan waren om vanmiddag de koelkast te komen brengen! Ik had al afgesproken om met Wendy te gaan shoppen maar ze zouden rond 5 uur komen en dan waren de winkels toch dicht.. Om 5 uur belde met zusje dat ze in Breda waren en op zoek waren naar een ijsje. Wij waren nog in de stad en bij de ijssalon op de grote markt ontmoeten we elkaar.

Na een lekker ijsje zijn we weer teruggelopen naar mijn kamer en heeft me vader de koelkast naar me kamer getild en op zijn plek gezet. Gelukkig paste hij wel op me kamer want die is niet echt groot ;)

Nu kan ik eindelijk heel veel dingen kopen die ik nooit kon kopen! Ik denk dat ik vooral heel veel toetjes ga kopen want daar ben ik echt dol op! Ook kan ik lekker veel kaas kopen en ham en salami waarmee ik lekker tosti's kan maken met grillijzer die ik van Wendy, Kirsten en Margot heb gekregen:D Verder kan ik ook eten nu een of meerde dagen bewaren zodat ik niet alles gelijk hoef op te eten. Verder zit er ook nog een vriesvakje in dus kan ook ijsjes kopen :D Mijn leven zal in ieder geval nog weer wat beter worden hier!

Geen opmerkingen: