zondag 5 augustus 2007

heerlijke zomerdag!

Dit weekend was het eindelijk eens echt zomerweer in Nederland! Zaterdag heb ik er niet van kunnen genieten want ik moest de hele dag werken. Was trouwens wel heeel rustig... zou zelf ook niet naar de IKEA gaan als het zulk weer was!

Maar vandaag echt heerlijk van het mooie weer genoten! :) Wendy belde gisteravond dat ze weer naar het zuiden zou komen en of ik zin had om samen wat te gaan doen. Ik had verder helemaal geen plannen dus vond het prima! Had haar ook al meer dan een maand niet gezien! Rond 11 uur ben ik op de fiets naar Wendy vertrokken. Daar ff gezellig op haar kamer gezeten en alle souvenirs bekeken die ze meegenomen had uit India en Nepal! Daarna naar de benzinepomp gefietst want we wilden wat lekkers hebben! En op zondag is dat toch enige plek waarje wat kunt kopen ;)

Hierna weer helemaal teruggefietst en nog een stukje verder totdat we bij de zwemvijver kwamen! Die hadden we een X gezien toen we een rondje reden op de racefiets en nu was het eindeljk eens weer om er heen te gaan! Er was een mooi zandstrand en ook nog een groot grasveld. We zochten een mooi plekje uit half in de schaduw. Daar een paar uur heerlijk liggen lezen en kletsen. Daarna wilden we het water wel eens proberen. Dat was koud!!!! Uiteindelijk toch maar gaan zwemmen en toen was het toch wel heerlijk verfrissend. Aan de overkant tijd heerlijk in het water gezeten. En ook al was het harstikke heet, de meeste gesprekken gingen toch weer over schaatsen ;) daar raken we echt nooit over uitgepraat!


's Avonds zijn we naar Breda gefietst. We wilden lekker gaan eten op een terras en al snel hadden we een tafeltje gevonden. De daghap van vandaag was een varkensoester. Dat hadden we beide nog nooit gehad en we besloten om het gewoon te proberen. Na een tijdje kwam het eten en onze eerste reactie was dat het wel wat weinig was! Het smaakte toch wel goed al vond ik het niet heel bijzonder.. en na de frietjes en de sla was ik toch wel vol. Als dessert namen we allebei een mango-smoothie en die was ech heeeerlijk!! Daarna nog een tijdje lekker gezeten en maar eens betaald. Het leuke van het restaurant waar wij zaten is dat je snoepjes krijgt bij de rekening en ik ben dol op snoepjes! ;) en dit X hadden ze er wel veel bijgelegd!

Wendy moest nu bijna naar huis want het werd al wat donker maar eerst nog ff ijsje gehaald bij de ijssalon. Vervolgens ben ik nog ff een stuk met Wendy meegefietst richting Etten Leur en nog ff weer wat gekletst over schaatstripjes voor komend seizoen, dat gaat ook echt weer mooi worden! Maar eerst nog wat meer van deze mooie zomerdagen hoop ik ! :)

1 opmerking:

Globeskater zei

was echt een heerlijke dag, alleen jammer dat ik beetje verbrand ben, maar ja dat hoort erbij haha

bij bruxelles eten is lekker en goedkoop! We gaan zeker vaker zulke dagen beleven!