woensdag 26 september 2007

25 september....

De dag begon als een gewone normale schooldag.. 's ochtend heb ik met mijn projectgroepje aan het project gewerkt en 's middags nog een les CRM gehad en nog een gastcollege. Daarna met de trein naar huis. Gezellig msn-en met vriendinnen.. maar toen begon de avond...

Ik was nog steeds gezellig met Wendy en Lisan en nog wat vriendinnen aan het msn-en en toen melde Wendy dat ze ook met Oystein Grodum aan het msn-en was.. Dat is altijd wel erg gezellig! :) Maar dit X was het anders.. ik wist waar ze het over zou gaan hebben en ik wist niet of ik dat wel zo leuk vond.. Al een paar weken lang zitten Kirsten, WEndy en LIsan mij te plagen dat ze een brief naar All you need is Love willen schrijven voor mij en een jongen uit Noorwegen.. Ze konden echter geen mailadres vinden en Wendy had vorige week al een X gezegd dat ze eens zou informeren bij Oystein of er in NOorwegen ook zo'n soort programma was..

Daarmee begon ze ook het gesprek en volgens Oystein bestond er niet zo'n soort programma.. hij wilde toen wel wat meer weten over die jongen die een vriendin van Wendy leuk vond.. en ik weet niet waarom maar hij dacht meteen dat het wel een 'skating-guy' moest zijn.. Wendy zeggen dat dat idd zo was en nog wat meer over hem vertellen... Als Oystein dan een beetje logisch ging nadenken wist hij wel wie het zou kunnen zijn... ik vond het doodeng toen al..

en opeens kwam Kirsten online en vertelde dat het bod wat zij en Pascal op een huis hadden gedaan geaccepteerd was en ze dus een huis hadden! Echt leuk nieuws was dat! :)

maar daarna gingen ze gelijk weer verder praten over mij en de Noorse jongen.. Wendy had inmiddels aan Oystein gevraagd of hij al vermoeden had wie het zou kunnen zijn.. maar toen bleef hij stil..

later op de avond was hij nog steeds online en Wendy besloot nog eens te vragen of hij al wist wie het was.. Oystein wist het nog steeds niet en Wendy ging nog wat meer over de jongen vertellen.. tot er eigenlijk maar 1 mogelijkheid overbleef en Oystein noemde toen een naam en dat was de goede naam...... hij vond het allemaal erg leuk en coool.. en Wendy en de anderen hadden ook allemaal heel veel LOL..

en ik zelf wist niet wat ik er van moet vinden...aan de ene kant vind ik het ook wel erg leuk/grappig maar ook echt doodeng.. want zo goed ken ik die jongen nu ook weer niet en heb echt geen idee wat hij nu allemaal denkt.. want weet wel bijna zeker dat hij het nu wel weet.. nieuwtjes gaan snel rond in het schaatswereldje daar.. ;) wat ik nu gaat doen en wat er verder gaat gebeuren weet ik niet meer... Wendy heeft vandaag alweer wat dingetjes gedaan en ik denk dat zij en de anderen nog wel meer acties gaan uithalen.... ook over ruim 70 dagen misschien...

en toen was het 's avonds laat en wilde ik iemand ff een krabbel sturen op hyves.. onderutssen was ik lekker warme chocomelk aan het drinken.. maar opeens stootte ik tegen de beker aan en viel de chocomel over de laptop heen.. die een paar minuten later uitviel en ook nix meer deed... dat was wel erg balen.. ik denk dat ik een nieuwe moet kopen..

wat als een normale dag begon eindigde heel anders..... en ik weet niet wat ik nu met alles moet.. mss loopt het wel heel mooi af wat iedereen tegen mij zegt.. maar ik heb er zelf nog niet echt vertrouwen in ;) we zullen zien!

2 opmerkingen:

Globeskater zei

heb eens wat vertrouwen in je zelf joh... als wij niets doen gebeurt er zeker nooit wat dus ja we moesten wel wat doen en we gaan gewoon voor het happy end ;)

Anne-Roos zei

Heeey!
Aukje, have some faith in yourself! Je bent een hartstikke leuke meid en dat ziet hij vast ook;)
Ik snap dat je het eng vind, zou ik ook vinden, maar wie weet wat voor moois eruit komt, vast iets moois!