woensdag 3 oktober 2007

nieuwe laptop!

Het is alweer een week geleden dat ik zo dom was om een volle beker chocomel over me laptop te gooien....donderdag en vrijdag heb ik nog op school achter de computer kunnen zitten maar in het weekend moest ik het zonder internet doen.. gelukkig was er genoeg op tv te zien (WK wielrennen) en is er ook nog een telefoon en zo belde Kirsten mij gezellig ff zaterdag en hadden we weer veel lol over schaatsdingen ;) en met Wendy heb ik zondag gezellig gewielrent en ook weer veel over schaatsen gepraat :P daarover meer in een volgende blog die ik morgen ga schrijven!

Maandag was ik vrij en ben ik met mijn kapotte laptop naar me ouders in Annen gegaan. Daar is een computerwinkeltje waarmee me ouders wel goede contacten hebben en daar heb ik mijn laptop heen gebracht. De manen daar zeiden gelijk al dat er weinig kans was dat hij nog gemaakt kon worden omdat er waarschijnlijk kortsluiting was ontstaan. Later op de dag werd ik gebeld dat hij idd niet meer te maken was ... maar mijn bestanden van de harde schijf waren wel gered! Daar was ik wel erg blij mee want heb wel veel foto's e.d. erop staan die ik niet graag kwijt wilde..

Dinsdagochtend ben ik met mijn ouders weer naar de winkel gegaan om een nieuwe laptop te kopen! Ik heb zo'n ding gewoon echt nodig.. voor school en om te internetten/forummen/msn-en/'hyven' enz ;) Ze hadden wel een mooie staan en ik besloot om die te nemen! 's middags kon ik hem ophalen en daarna ben ik bijna gelijk doorgegaan weer terug naar Breda! In de trein heb ik de laptop aangezet en alles eens bekeken, en het zag er allemaal erg mooi uit! :) Ik heb nu windows Vista en dat is wel weer ff anders dan XP maar ik denk dat ik er wel snel aan kan wennen!

Op me kamer aangekomen hoopte ik dat ik gelijk weer kon internetten.. ik stopte de kabel er1in en er verscheen een schermje en nadat ik een paar X ergens op had geklikt deed internet het :D heb gelijk msn geïnstalleerd en weer lekker geforumd! Ben blij met me nieuwe laptop! :) alleen erg jammmer van me spaargeld.. en ik zal voortaan niet meer drinken in de buurt van de laptop ;)

Ik kan nu ook weer bloggen en heb ook genoeg te vertellen maar dat komt morgen! Ik duik eerst me bedje in :)

Geen opmerkingen: