maandag 3 september 2007

Back to school!

Vandaag begon school weer! Ik had er wel weer zin, vakantie had lang genoeg geduurt. Afgelopen donderdag kwam de klassenindeling en groepsindeling op Blackboard te staan. Ik zat bij Mersiha in de klas en daar waren we beide erg blij mee! Verder ook veel nieuwe mensen die ik nog helemala niet kende.. Ook zouden veel mensen die ik wel ken er niet zijn, hun zijn nu een half jaar in het buitenland studeren! Ik zal sommigen wel gaan missen! Zelf ga ik in februari naar het buitenland en daar heb ik ook al heel veel zin in!

Om 8.45 begon het 1ste college, bij de ingang kwam ik gelijk Mersiha en nog 2 vriendinnen tegen en samen liepen we naar de collegezaal. We kregen introductiecollege over het project van het 1ste blok van een vrouw van het bedrijf voor wie we het project gaan doen! Het maken van een communicatieplan! Het was een interessant college en ik heb wel zin in de opdracht!

Daarna even met de klas bij elkaar gezeten en vervolgens met projectgroepje naar Xplora gegaan. Ik ken helemaal niemand van het groepje maar er zijn nog 2 nieuwe studenten en het lijkt me wel een gezellig groepje en denk wel dat het leuk gaat worden! :) We konden nog niet echt veel doen en spraken af om zelf de info over het project te gaan doornemen en dan morgen er meer mee bezig gaan!

later op de middag zouden we nog een les hebben en samen met Mersiha, Jasmina en Nicole ging ik ff lekker buiten in het zonnetje zitten. Helaas zaten we niet met z'n 4-en bij elkaar in de klas. Misschien konden Mersiha en ik nog overgeplaatst worden en daarvoor gingen we ff een mailtje sturen naar de blokcoördinator.

Na lang wachten hadden we dan nog een les, communicatie, Hier werden ook weer nieuwe klassenlijsten uitgedeeld en we zagen dat we niet overgeplaatst waren. Wel jammer maar de klas waar ik nu in zit lijkt me ook wel leuk!

Morgen alleen een paar uurtjes met het project bezig en daarna ga ik even de stad in op zoek naar studieboeken! Je kon/kunt ze ook wel bestellen maar ik ga eerst even in wat boekenwinkels kijken.

3 opmerkingen:

Globeskater zei

Jammer dat je niet overgeplaatsd kunt worden maar nu kan je weer veel nieuwe mensen leren kennen ;) Succes met boeken zoeken!

Anoniem zei

Hopelijk wordt het een leuk schooljaar! Ik ga je wel missen als je in Duitsland zit tijdens het schaatsen! Moet je maar veel op msn komen :P

Anne-Roos zei

Hallo!
Wat jammer dat je niet overgeplaats kon worden, maar de nieuwe klas is vast ook heeel leuk! Wel jammer dat er veel in het buitenland zitten, maar dat ga jij natuurlijk ook in februari;) Nog veel plezier daar!