dinsdag 11 september 2007

Dagje uit Noordwijk aan zee

Woensdag was ik met Kirsten aan het msn-en en we hadden het erover dat het al lang geleden was dat we met z'n 3-en een dagje uit hadden gedaan..Kirsten zei dat ze eigenlijk altijd wel op zaterdag kon.. ff later was ik met Wendy aan het eten bij de Mac en met haar had ik het over wat we dit weekend konden gaan doen. Zo kwamen we ook op een dagje uit en we dachten dat komende zaterdag wel te vroeg zou zijn.. maar na ff bellen met Kirsten bleek dat zij wel kon en zo was ons dagje uit gepland! :)

Na heel lang twijfelen en overleggen en discussieren over de bestemming besloten we naar Noordwijk aan zee te gaan! Het leek ons wel leuk om weer eens naar het strand te gaan en dit was voor ons alle3 een nieuw strand en lag wel mooi in het midden!

Zaterdagochtend moest ik eerst werken en daarna ging ik op de fiets naar Wendy. We gingen met haar nieuwe auto op weg naar Noordwijk! Ik moest de weg wijzen en dat ging op het begin prima. Maar toen we al vlak bij Noordwijk waren bleek weer dat ik dit absoluut niet kan... Uiteindelijk naar heel wat kilometers exta stonden we dan toch geparkeerd langs het strand en ff later kwam Kirsten, die er eigenlijk al lang was, ook aanrijden.

Kirsten en Wendy hadden het er allebei al over gehad dat het Nederlands elftal hier altijd in een hotel logeert als ze een wedstrijd hebben. En die hadden ze vandaag maar we dachten alle3 dat ze al lang wegwaren....

Wij gingen eerst heerlijk over het strand lopen en gezellig kletsen over schaatsen, schaatsers, schaatswedstrijden en andere schaatsbelevenissen ;) Als we met z'n 3-en samenzijn is dat toch het onderwerp waar we veruit het meest over praten hehe. Opeens bedachten we weer dat Denny Morrison jarig was vandaag en of iemand van ons al een kaartje/mailtje gestuurd had.. Dit hadden we alle3 nog niet en tegelijkertijd zeiden we dat we hem wel ff konden gaan sms-en! We liepen nog een stukje verder en keken eens achterom en zagen dat we al een flink stuk gewandeld hadden. Vlakbij zagen we een strandtent en besloten om daar wat te gaan drinken!


Ik pakte mijn telefoon uit me tas en begon al met een smsje, maar Wendy en Kirsten vonden dat we eerst ff moesten testen of het nummer wel werkte ;) Kirsten ging het proberen met haar telefoon maar die gaf aan dat het nummer niet in gebruik was. Wendy ging het proberen met mijn foon en daar ging ie wel gewoon over! Na heel veel lachen en LOL besloot Kirsten om hem gewoon te gaan bellen! Er werd opgenomen en Kirsten feliciteerde hem met zijn verjaardag :) Opeens moest ze weer lachen en gaf telefoon aan mij.. maar ik had ook alweer helemaal slappe lach en gaf telefoon weer snel door aan Wendy. Zij kon gelukkig nog wel praten en feliciteerde hem ook ff :) en nag nog ff leuk praten hingen we weer op en gingen we alle3 verder lachen :P

Nadat we alledrie wat gedronken hadden en een tosti gegeten hadden besloten we om weer terug te gaan lopen. Na een tijdje wilden we wel weer de boulevard op en we liepen een trap op maar boven aangekomen kon je niet verder.. Wij weer naar beneden en de volgende trap proberen. Ook daar kon je niet verder maar we hadden geen zin om weer naar beneden te gaan.

Dan gewoon dwars door het hotel dachten we. Dat hotel was Huis ten Bosch waar het Nederlands elftal altijd logeert. Maar die waren toch al lang weg dachten we. Wij lopen door het hotel heen en kijken om ons heen hoe luxe het er allemaal uitziet! Dan zijn we bijna aan de andere kant en zie ik buiten een grote bus voor de ingang staan met veel oranje. Ze zijn dus nog niet weg en wij staan nu gewoon in het hotel!! Wij lopen snel en verbaasd naar buiten en zien daar al allemaal mensen achter een koord staan. Het lijkt erop dat ze nu wel bijna weggaan en wij besluiten hier op te gaan wachten. Is eens wat anders dan wachten op schaatsers ;) Kirsten neemt mijn fototoestel want zij is toch meer geinteresseerd in de voetballers dan mij en we zoeken een mooi plekje en hebben weer veel LOL dat ons dit weer moet overkomen ;)

Een tijdje later komen dan wat mensen naar buiten die in de bus stappen en even later komen de voetballers één voor één. Voetballen interesseert mij eigenlijik helemaal niet en ik herken dan ook niet zoveel maar een paar komen mij wel bekend voor en van een paar weet ik ook nog wel hoe ze heten! Na een kwartier zijn alle voetballers langsgelopen en de bus ingestapt die vervolgens weg rijd. Het was wel grappig om dit ook een X te zien! Maar op schaatsers wachten en de schaatsers zelf blijven toch veeeeel leuker ;)



Wij lopen terug naar de auto's want de parkeertijd is verlopen. Na nog wel geld er ingegooid te hebben gaan we op zoek naar een leuk restaurant. Toen we hier aankwamen hadden WEndy en ik al een pannekoekenrestaurant gezien en daar hadden we alle3 wel zin in! De menu-kaart was erg uitgebreid en het was moeilijk kiezen vonden we! Maar na een tijdje hadden we toch een keuze gemaakt. Ik nam een pannekoek met peer en kaneel. HIj was erg lekker! Onder het eten weer gezellig verder gekletst en nu vooral plannen gemaakt voor het volgend schaatsseizoen! Dat gaat echt weer leuk worden en ik heb er alweer heel veel zin in! Als dessert nam ik aardbeien met vanilleijs en ook dit smaakte goed! Helaas was alleen de bediening in het restaurant totaal niet vriendelijk maar ja.. ook daar konden wij wel weer lol om hebben ;)

weer buiten aangekomen was het toch wel koud geworden en we liepen snel naar onze auto's waarna we nog ff gezellig achter elkaar aanreden en keerden in een woonwijk en vervolgens bij een rotonde echt afscheid van elkaar namen.

Ik vond het weer een supergezellige dag en hoop dat we snel weer een X met z'n 3-en kunne afspreken! Wat we dan gaan doen hebben we nu al besloten! Dus dan hoeven we daar niet meer over te gaan twijfelen enz. ;)

2 opmerkingen:

Globeskater zei

hey was leuk he ;) lekker dagje strand en beetje bellen ;)

enne bedankt dat je foto's gemaild hebt ;)

Anoniem zei

Het was zeker gezellig!
Maar het is Huis ter Duin :P
En waarom heb je in godsnaam de foto van VOH genomen hahaha :P