zaterdag 10 november 2007

FAME!

Alweer bijna 2 week geleden was het dan zover. Ik ging naar een muscial! Afgelopen voorjaar vroeg Wendy of ik zin had om met haar naar Fame te gaan! Ik was nog nooit naar een echte musical geweest en dat wilde ik nog altijd wel een keer dus ik zei ja! De kaartjes werden geresereveerd en het was nog wel ff afwachten of ik wel kon i.v.m. met school. Gelukkig lukte dat en dinsdagavond reed ik samen met Wendy naar de Tamboer in Hoogeveen. We waren er lekker vroeg en gingen eerst ff een kopje thee drinken.


Daarna de zaal in en op zoek naar onze plaatsen! We liepen een rij in en ontdekten dat onze stoelen een rij erboven stonden. Wendy klom over de rij heen en ik dacht, dat lukt mij ook wel! Maar ik had een rokje aan en viel er half overheen. Gelukkig kwam ik er daarna wel overheen en kon ik lekker gaan zitten.
FF later begon de muscial met een podium vol acteurs die allemaal door elkaar dansten en zongen! Ik zat toen al met verbazing te kijken hoe ze dat allemaal deden! Fame gaat over een kleinkunstschool waar de studenten leren zingen, dansen en muziek maken. Er waren verschillende verhaallijnen die steeds werden afgewisseld. Ik vond het echt mooi om allemaal te zien, dans/zang/toneel en dan allemaal met elkaar en door elkaar! Vond het een heel spektakel! Er deden ook nog wat bekende Nederlanders mee, Jody Bernal en Hans van der Togt. Ik vond dat Jody Bernal goed speelde! Het was leuk om hem zo een X te zien! Ook kwam natuurlijk het nummer 'fame' er in voor. Dat blijf ik ook een erg mooi nummer vinden!

Halverwege was er een pauze en dronken we ff lekker een drankje. Daarna weer terug de zaal in en nu liepen we maar ff gelijk de goede rij in ;) Het deel na de pauze was eigenlijk nog leuker! De verhaallijnen werden steeds meer uitgewerkt en het was nog flitsender!

Voordat ik het wist was het al afgelopen! Ik vond het erg leuk om een X een musical te zien! Maar ik denk wel dat het een tijdje zal duren voordat ik mijn volgende musical zie. Het is helaas best duur...

1 opmerking:

Globeskater zei

hehe het werd wel eens tijd dat je hier over schreef haha ;)

maar was echt leuk :D enne als je CJP aanschaft kunnen we ook nog wel eens in breda gaan, want dan heb je 50% korting en dat is wel lekker als het zo duur is!