zondag 30 december 2007

Erfurt! ijs - ice - is - eis - ayize --> teil 4

Na een paar uurtjes slaap ging om 10.00 alweer de wekker. We pakten al onze spullen in en liepen naar de ontbijtzaal. Daar aangekomen was er bijna niks meer te eten of drinken en we besloten te gaan betalen en dan onderweg ergens te gaan eten. Rond 11.30 verlieten we de parkeerplaats op weg terug naar Nederland. De TomTom stuurde ons langs de ijsbaan en bij het verlaten van Erfurt misten we alles en iedereen al... We luisterden weer naar kerstmuziek en gingen alvast bezig met het maken van een verslag in steekwoorden. Nu wisten we nog wat er allemaal gebeurd was al vergaten we soms toch weer dingen die later opeens weer bovenkwamen. Bij de eerste rastatte stopten en gingen we ontbijten. Daarna weer verder over de Duitse autobahn waar we een ongeluk zien gebeuren wat gelukkig goed afloopt en de kerst-cd verwisselen voor een Robbie Williams cd. Het verslag schiet inmiddels aardig op en we hebben af en toe weer veel lol. Bij de laatste rastatte voor de grens besluiten we weer te stoppen, nu voor het diner. De laatste Duitse maaltijd gaat er goed in en ff later passeren we rond 18.00 de grens. We rijden naar Arnhem waar Kirsten Wendy en mij afzet bij het station. Daar moeten we ff wachten op de trein die ons rechtstreeks naar huis brengt. We maken het laatste deel van het verslag nog ff af en al snel is daar station Etten-Leur. Daar neem ik afscheid van Wendy en rijd weer terug naar Breda met de trein. Rond 21.15 ben ik weer thuis en plof ik op me bed neer. Na nog ff gezellig met me moeder gebeld te heben ga ik snel slapen, moe van een supergeweldigcool weekend! Heb er geen moment spijt van gehad dat we donderdag besloten hebben te gaan! En dan de slotzin van dit weekend: I am very very very single ;)

2 opmerkingen:

Waarom? zei

hoi,

leuk om zo'n extra lang verslag te lezen. En super dat het zo gezellig was

Liefs Lafemme

Globeskater zei

Ik ga helemaal mee met je conclusie ;) wat een geweldig weekend was het weer zeg, heb nu al zin in andere buitenland tripjes ;)