vrijdag 4 januari 2008

ontdekking...

Gisteren ben ik wel lang aan het reizen geweest en dan denk ik altijd aan van alles. Andere dingen doen lukt me nooit echt want daar kan ik me gedachten dan toch niet bijhouden. Gisteren was er 1 persoon waar ik veel aan moest denken en ik ben tot de conclusie gekomen dat ik hem toch nog steeds erg leuk vind... een paar weken lang dacht ik dat het 'over' was.. dat ik niet echt meer iets voor hem voelde.. maar nadat er dinsdag weer iets gebeurd is kwam hij weer meer in me hoofd.. en na gisteren weet ik dat ik hem gewoon nog steeds superleuk vind.. hier had ik het over met Wendy en ze zei dat ik dat ook altijd zal blijven vinden... hoe mijn leven verder ook gaat lopen.. daar heb ik ook eens over nagedacht en ik weet wel bijna zeker dat ze daar gelijk in heeft...hij zal gewoon altijd speciaal blijven voor mij.. wat er ook zal gaan gebeuren tussen ons in de toekomst en daarover denk ik ook per dag weer verschillend.. maar we zullen zien.. Ik vind het leuk dat ik dit nu ontdekt heb maar het gevolg is wel dat ik hem nu wel meer 'mis'... wordt vast nog wel een X vervolgd

2 opmerkingen:

- zei

hmmm ik herken je gevoel wel beetje
heb dat ook met bepaald persoon dat ik hem altijd speciaal zal vinden ook al hoef ik niets (meer ;)) met hem maar toch, zal mij toch altijd op een of andere manier aangetrokken voelen. En dat is helemaal niet erg dat je het hebt, er komt vast wel een jongen op je pad die je helemaal te gek vind en dan mag je die ander best wel speciaal vinden want dat is die gewoon :D

Globeskater zei

ik weet gewoon dat hij speciaal zal blijven, want is al zo lang en daar is hij weer op msn :P (hij komt nu net online ;) )