dinsdag 25 maart 2008

Wo ich wohne in Hof!

Hier wat foto's van me kamer! :) Ik ben er erg blij mee! Hij is een stuk groter dan me kamer in Breda, ziet er netjes uit en ik heb me eigen badkamer!!



mijn grote bureau/tafel, ideaal! Maar het wordt ook snel een grote troep ;)





Mijn bed met deken die ik hier gekocht want was helemaal geen beddengoed aanwezig verder, en wat leuke foto's die ik opgehangen heb

ander hoekje van me kamer met Koreaanse vlag, heb besloten die gewoon op te hangen anders is de muur erg kaal ;)





me badkamer waar ik superblij mee ben!! :)





de keuken die i moet delen met 2 jongens! Heb 1 al ontmoet en die was erg aardig en netjes want hij heeft de keuken grondig schoongemaakt!

uitzicht vanuit me kamer op riviertje de Saale


deel van het woonpark. In totaal staan er 11 huizen!

1 opmerking:

- zei

Leuke kamer :D