vrijdag 30 mei 2008

Believe in happy endings :D

(vervolg op vorige log)
Ook zondag geen ''beep beep'' en toen werd het maandag en moest ik weer naar school en zou ik Dani weer gaan tegenkomen...Ik had willekeurig wat kleren aangetrokken en toen ik op school voor de spiegel me handen stond te wassen keek ik naar me shirt en was ik opeens wel benieuwd wat voor tekst er nu precies opstond. Na ff goed kijken ontcijferde ik ''believe in happy endings'' Dat vond ik wel een erg mooie tekst en opeens had ik ook helemaal geen zin meer om me te gaan verstoppen maar juist veel zin om Dani te gaan zien.

Een uurtje later zat ik dan te wachten op wat vriendinnen om samen te gaan lunchen en opeens kwam hij de hoek om en voordat ik iets had kunnen zeggen zei hij al vrolijk hallo!! Ik zei vrolijk hallo! terug en was toen helemaal in de war!! Ik was er erg blij mee dat hij me weer vrolijk begroette maar snappen deed ik het niet echt...Had echt gedacht dat hij me zou negeren ofzo... FF later komen dan me vriendinnen aangelopen en hoor ik dat er 's avonds de afscheidsparty is in L-block! Daar had ik nu wel weer veel zin in!!

's Avonds ging ik dus met wat andere meiden naar L-block!! Het was wel gezellig maar niet heel geweldig ofzo.. was wel leuke muziek dus wel leuk gedanst maar verder was het een beetje raar allemaal. Ik was toch wel weer heel verlegen.. wel een paar X nog wat met Dani gepraat en zo hoorde ik dat hij 24 uur (!) met de bus naar huis moest reizen.. en ik was ook een X met hem en Ursula aan het praten en zij opeens zeggen dat wij ff met z'n 2-en op de foto moesten. Dat vond ik een heel goed idee!!! ;) maar verder was hij best afstandelijk, had echt het idee dat hij de SMS wel gelezen heeft en nu niet goed weet hoe ie moet doen enzo en ik zat ook de hele tijd te denken, dit is laatste X dat ik hem zie....en dan het afscheid was best stom.. ik zei ''Ich gehe'' en gaf hem 2 zoenen en toen liep ik maar weg...en dacht dat dat de laatste X was dat ik hem gezien had... :(

Woensdagmiddag had ik Duits en zat ik zoals meestal weer gezellig naast Yo (China). Hij vertelde dat er deze avond een internationale avond was in L-block met eten, live-muziek en spellen en vroeg of ik zin had om ook te komen. Het klonk wel erg gezellig dus ik besloot te gaan! Een paar uur later liep ik L-block weer binnen en zag dat er al heel wat mensen waren en iedereen kwam met heerlijk uitziend eten binnen. En opeens zag ik wel een heel bekend iemand, Dani!!! :D ik had gehoopt dat hij ook zou komen maar er toch niet te veel aan gedacht anders zou het erg tegevallen als hij niet kwam.. maar hij was er dus wel en nu kon ik hem nog een X een hele avond zien!! :D. Niet echt veel met elkaar gepraat maar het was wel weer gezellig!!! had helemaal niet verwacht dat ik hem nog een X zo lang zou zien dus dat alleen was gewoon al leuk!!

vind het nog wel grappig dat Liene een X zei dat ik laatste avond dat Dani hier was samen met hem moest eten en nu is dat toch ook echt eeen soort van gebeurd!!! en hij had ook nog wat gekookt met Muneeb en Albertas en dat heb ik ook gegeten natuurlijk en smaakte goed!!

Op eind was hij zo wat afscheid aan het nemen van wat mensen en toen kwam hij ook naar mij toe en zei hij dat hij morgen wegging en gaf me 2 zoenen :) Ik heb hem toen ff goede reis gewenst en gezegd dat ik het leuk vond om hem kennegeleerd te hebben of zoiets iig en volgens mij zei hij toen dat hij dat ook vond. Daarna nog ff gezegd dat ik hem mss ooit wel weer eens zal zien :) Dat was al heeeeeeel wat beter dan maandag en nu voelt het voor mij ook echt goed afgesloten zeg maar want maandag was echt raar en nu was het wel gewoon echt goed en nu kan ik ook echt naar de positieve dingen gaan kijken!

Inmiddels is hij alweer een paar uurtjes thuis denk ik... ik ben benieuwd of ik hem ooit nog zal zien in me leven!!! maar ik heb zijn mailadres dus als ik zin heb kan ik altijd een X mailen :)

O să-mi fie dor de tine!!!
(ik zal je missen!!! in Roemeens)

3 opmerkingen:

- zei

er was toch iets nieuws ;) namelijk... de foto van je shirtje :D :D

Globeskater zei

haha dat zeker, was al benieuwd naar dat shirtje en nu weet ik hoe die eruit ziet ;)

enne je moet dani maar eens gaan opzoeken in roemenie :P

aukje zei

mooi dat er voor jullie dan ook nog wat nieuws was dan :D :P

enne lijkt me erg leuk om hem een X te gaan opzoeken ;) las ergens dat het 1 van de mooiste steden van Roemenië is waar hij studeert :P