zaterdag 24 mei 2008

SMS...

De laatste dagen zat ik alleen maar de dagen tot volgende woensdag af te tellen. De dag dat Dani teruggaat naar Roemenië... en ik hoopte hem elke dag weer tegen te komen maar helaas, dat gebeurde niet. Gisteren was ik een beetje aan het dagdromen over een perfecte dag hier in Hof en vertelde dat tegen Wendy, Kirsten en Lisan en hun alledrie gelijk zeggen dat ik dat moest gaan voorstellen. Ik dacht eerst, hun zijn harstikke gek!! Dat durf ik dus echt niet!! Maar ze bleven op mij inpraten dat ik echt eens actie moest ondernemen en dat ik anders toch weer spijt zou krijgen dat ik niks gedaan had..en dat ik toch niks te verliezen had want hij is toch bijna weg.. en diep van binnen wist ik wel dat ze gelijk hadden maar toch bleef het echt eng...ff later raakte ik ook weer in gesprek met Liene en ook zij zei tegen mij dat ik gewoon wat moest versturen..eerst had Wendy het nog over bellen maar dat ging ik sowieso echt niet doen! Ik wist vantevoren al dat ik dan toch niks zeg als hij opneemt.. dan sms, dat kon misschien nog wel en uiteindelijk na een uur was ik overtuigd door de 4 meiden dat ik gewoon iets ging sturen.. ik had inmiddels ook al een tekstje af en na nog heel ff twijfelen drukte ik op de 'send' knop en toen kon ik niet meer terug...

Het was inmiddels al vrij laat, ik dook nog ff onder douche en daarna me bed in. Ik sliep wel lekker. En dan opeens ''beep beep'' ik sprong zo ongeveer uit me bed en pakte me telefoon en toen was het een leuk smsje van Lisan :P Het was nog maar 6.15 maar ik was wel klaarwakker en besloot maar gewoon op te staan. Hele dag een beetje aan opdracht voor school gewerkt, wat gemsnt hierover met verschillende mensen en ze vonden het allemaal een erg stoere actie van mij en een heel lief berichtje..

en nu is het inmiddels 11 uur en is er niet weer een ''beep beep'' geluid uit me telefoon gekomen en die verwacht ik nu ook niet meer..

als ie had willen reageren had ie het nu toch wel gedaan lijkt me hij zal me nu wel stom ofzo vinden maar ja.... ik heb het geprobeerd en en anders had ik toch ook hele tijd spijt van gehad dat ik niks meer ondernomen had denk ik..het had ook goed kunnen aflopen..nu zal het feest van afgelopen maandag wel de laatste x gweest zijn dat ik hem gezien heb.. al wil ik dat niet, wil hem heel graag nog 1x zien, maar ik denk dat ik hem nu niet meer durf te zien ondanks iedereen zegt dat ik dat wel gewoon moet doen..

2 opmerkingen:

Globeskater zei

hey, vind het nog steeds stoere actie en je gaat gewoon naar het afscheidsfeest, wat kan jouw de reactie schelen van anderen en je durft echt wel heen! you can do it!

- zei

ik vind het echt goed dat je dit hebt gedaan! En je moet je zeker niet laten tegenhouden!! En dit is iets wat je later ook gewoon moet doen als je mensen leuk vind want ja iemand moet de eerste stap zetten en je weet iig dat je dat kan doen nu!!