dinsdag 13 mei 2008

A nice suprise!!

Na een lange dag München sliep ik zondag lekker uit. Daarna ff computer aanzetten en via msn kreeg ik van Teresa uitnodiging om mee te gaan naar de Untreusee met haar Erika en Barbora. Het was heerlijk weer en had daarom geen zin om hele dag binnen te zitten dus ik ging graag mee! Rond 3 uur liepen we naar het busstation waar de bus al snel aan kwam rijden en een half uurtje later hadden we een mooi plekje op het gras aan het water gevonden! En opeens haalde Teresa toen een vrij groot pakket uit haar tas en zei samen met de andere meiden dat het voor mij was voor mijn verjaardag!! :D wow, dit had ik niet verwacht! Ik pakte het snel uit en het was een superschattig lieveheersbeestje knuffel en een doosje met heerlijke chocolaatjes! :D Vond het echt lieffffff van de meiden! En daarna kwam er nog meer uit de tas! lekkere koekjes, nootjes en drinken! We hadden een supergezellige picknick samen! Helaas ging ff later de zon wel weg en werd het wat koud. We verplaatsten de picknick naar het terras en kochten er een heerlijk kopje warme drank bij! Opeens bedachten we dat we geen idee hadden hoe laat een bus terug vertrok. We besloten maar gelijk naar de halte te lopen en zagen daar dat we nog 20 minuutjes moesten wachten en een uurtje later was ik weer thuis! En had ik me eerste verjaardagsparty al gehad! Echt leuk! :D

2 opmerkingen:

- zei

vind het erg lief van de meiden dat ze aan je gedacht hebben :D En dat je zo'n schattige knuffel hebt gekregen en natuurlijk lekkere chocolaatjes :D

Kirsten zei

Hoe zit het eigenlijk met die chocolaatjes? Zijn ze al op? :P