zaterdag 14 juni 2008

naar de kapper!

Een tijd geleden had ik besloten me haar weer eens lang te laten groeien. Ik had zin om weer een X een staartje in te kunnen doen! Sinds een paar week lukte dat weer en daar was ik blij mee! Maar verder zat me haar niet echt mooi... de krullen kwamen niet meer mooi uit, het pluiste vooral veel. Door Wendy, Kirsten en Lisan werd ik al geplaagd dat ik op iemand leek waar ik echt noooooooit op wil lijken... Na nog wat nadenken en praten en overleggen met wat mensen besloot ik dat het tijd was om weer eens naar de kapper te gaan en me haar weer kort te doen! Lang haar past gewoon niet bij mij en ik moet maar accepteren dat ik niet een staartje in kan ;) een wek geleden ging ik op weg naar de kapper om een afspraak te maken. Daar aangekomen werd mij verteld dat ze niet aan afspraken deden en dat er nu wel plek/tijd was als ik wou. Ik had wel ff tijd en besloot dan nu maar gelijk te gaan! Ik bladerde ff wat boekjes door om inspiratie op te doen en duidelijk te maken wat ik wilde en toen begon de kapster met knippen! Vond het niet echt een vriendelijke/leuke vrouw en heb dan ook niet zoveel met haar gepraat.. maar knippen kon ze wel goed en das nog altijd het belangrijkst ;) het is nu alweer een week geleden en ik ben erg blij met het eindresultaat!! me haar wil nu weer veel beter zitten, ik kan nog wel veel varieren en ik vind het ook weer een stuk pittiger/vrolijker/sportiever staan! :D

Geen opmerkingen: