vrijdag 27 juni 2008

Zurück nach Holland!

Afgelopen maandag heb ik me treinticket terug naar Nederland geboekt! Dinsdag 29 juli, nog 32 dagen, vertrekt mijn trein om 11.37 vanuit Hof. Via Nürnberg en Keulen reis ik dan naar Utrecht en dan nog een klein stukje naar Den Dolder. Daar kom ik dan rond 20.30 aan! En dan staan daar me ouders om mij op te halen en mijn zusje! Die komt dan namelijk terug van survivalkamp! Dus dan zie ik gelijk me zussie en me ouders weer! :D Het ticket koste maar €61, dat viel me erg mee! Is weer 1 of ander speciaal ticket waar ze hier zoooo veel van hebben! Maar wel handig! :)


Het gaat nu opeens wel heel snel! Als ik terugkom ben ik precies 5 maand hier geweest want ben ook op de 29ste vertrokken! De komende 1 1/2 week heb ik nog les en dan beginnen de tentamens! 9 in totaal. Dus nog ff veel leren en dan weer naar NL en druk op zoek naar een kamer in Breda/Tilburg!

2 opmerkingen:

- zei

jaa het gaat echt snel!! Nog maar iets meer dan een maandje en je bent alweer hier!!!

Globeskater zei

ja de tijd vliegt voorbij voor je het weet zit je weer in den bosch op school, maar eerst nog even leuke dingen doen in de laatste maand duitsland en dan lekker naar huis ;)