dinsdag 22 juli 2008

Noch 1 woche.....

en dan ben ik na een hele dag in de trein rond dit tijdstip op station Den Dolder waar me ouders staan om mij en me zusje (die terugkomt van surivalkamp in de Ardennen) op te halen! Dan zitten mijn 5 maanden Duitsland er al weer op! Het is echt snel gegaan en ik kan nog niet echt geloven dat het volgende week echt voorbij is.. Maar voordat ik op weg naar het station kan moet ik eerst nog 3 toetsen maken, alles inpakken, me kamer schoonmaken, afscheid nemen van iedereen, de resterende etappes van de Tour volgen, naar afscheidsparty gaan, souvenirs kopen, verschillende dingen inleveren...dus nog genoeg te doen en deze laatste week zal dan ook echt voorbij vliegen! Ik heb wel veel zin om me familie en huis enzo weer te zien!! Maar zal Hof, maar vooral de mensen die ik hier heb leren kennen ook wel heel erg gaan missen!!

1 opmerking:

- zei

Jaa dat is idd snel gegaan zeg!!! Je bent gewoon over paar daagjes weer thuis!!!