zaterdag 27 september 2008

dit kan niet waar zijn!!!

Vanmorgen was ik gezellig wat met Wendy aan het msn-en over oa. wielrennen toen ze met volgend bericht kwam:

trouwens ze denken nu dat frank schleck wat met fuentes te maken heeft

Ik dacht echt neeeeeee dat kan niet waar zijn!!! Gelijk ben ik ff nieuwsartikelen daarover gaan opzoeken en heb ze gelezen. De oorspronkelijke bron is een Duitse krant die hem maar gelijk '' Profifahrer und Fuentes-Kunde'' noemt.... De krant zegt bewijs te hebben dat Frank Schleck in 2006 bijna 7000 euro heeft overgemaakt naar de bankrekening van Fuentes... verder zijn er nog geen bewijzen en zelf ontkent hij alle betrokkenheid en zegt ie dat hij nooit iets met doping gedaan heeft.. de politie heeft ondertussen een grote inval gedaan in het hotel waar de Luxemburgse ploeg verblijft voor het WK maar daar is niks gevonden.


Ik werd toch niet echt blij van dit bericht.. Frank en ook Andy Schleck zijn op dit moment toch echt mijn favo wielrenners en ik kan niet geloven dat ook hun doping gebruikt hebben... dat geloof ik gewoon niet!!! hoe hun overkomen op tv en in andere media... dat zijn geen dopinggebruikers.. maar ja, dat heb ik al wel vaker gedacht de afgelopen jaren, over Basso en Vinokourov.. en toch werden hun betrapt op dopinggebruik en kon ik weer ''op zoek'' naar nieuwe favorieten ;) maar nu dacht ik echt dat ik iemand gevonden had die gewoon een hele goede renner is zonder doping.. en er is ook nog niks bewezen verder en ik blijf ook iig nu nog geloven dat hij niks gebruikt heeft.. maar toch....

to be continued... en hopelijk met goed nieuws! :)

1 opmerking:

- zei

Haha je bent meteen weer fanatiek op je blog :P Maar wel kut zeg als dat waar is :( dat ie doping gebruikt :(