zaterdag 25 oktober 2008

No doubts anymore ;)

Na een lange zomer volgend op een supergeweldig seizoen begint het volgend seizoen weer bijna en ben ik (en me friends) wel heel benieuwd hoe dat weer zal gaan verlopen!! Zou het wel weer net zo superleuk worden als vorig jaar?? Kan dat wel?? Soms slaat de twijfel opeens ff toe... hoewel we diep van binnen wel weten dat dat nergens voor nodig is maar toch... ;)

maar na gisteren zijn alle twijfels totaal verdwenen en weten we dat het gewoon weer een awesome seizoen gaat worden en wss nog wel cooler dan vorig seizoen! Wat er allemaal zal gebeuren kan ik nu nog niet voorspellen maar dat er weer mooie dingen gaan gebeuren staat wel vast! :D

In een ruim 8 minuten durende live-verbinding met wat mensen in Berlijn gingen we van het ene whaaa/whahahah/oh my god moment naar een andere ;) en na die 8 minuten dachten we echt van wat was dit nu weer!??! :D :D de rest van de avond bleven we hyper en nadat een telefoon nog een X ''piep piep''' zei werd het nog erger en stuiterden we rond :P

Nu een dag later moeten er ff wat dingen geanalyseerd worden wat al goed opschiet ;) en over een paar weken gaat ''het'' dan echt weer beginnen!! ;) kan niet wachten!!

3 opmerkingen:

Globeskater zei

whhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaa

ik stuiterde gister echt helemaal!! heb zo'n zin in de komende weken :D

Kirsten zei

Hahahahahaha stuiteren deed ik ook wel :D..
Echt prachtig dit allemaal, heb er zin in! :D

- zei

hahahahaha het was echt supergrappig