dinsdag 24 februari 2009

afwachten en hopen!

Minimaal 1x in me leven wil de Olympische Spelen eens meemaken! En Vancouver lijkt me daarvoor de perfecte locatie op het perfecte tijdstip! Al me favo schaatsers die ik nu volg zullen daar hopelijk aan de start staan en voor hun is hopelijk het hoogtepunt uit hun carierre. Ook Kirsten, Lisan en Wendy leek het wel erg cool en zo had ik ook een erg gezellig groepje om mee heen te gaan! :D

Maar om er te komen moet er wel heel veel geregeld worden. De reis, accomodatie en natuurlijk tickets. Daar begint het mee. Want zonder tickets heeft het weinig zin om te gaan vind ik. Voor ons als Nederlanders is de enige mogelijkheid om aan kaartjes te komen via ATP. En eindelijk kwamen hun een paar week geleden met meer informatie over de verkoop. Helaas werd je daar niet vrolijk van... de prijs is enorm hoog en ze stellen belachelijke voorwaarden.... Zo zijn er bijvoorbeeld A en B tickets (die de helft goedkoper zijn) maar als de B tickets op zijn kun je A tickets toegewezen krijgen en je bent dan wel verplicht die af te nemen...

Na ff denken en wat overleggen besluiten we alle4 dat we toch iig nog steeds willen proberen te gaan en kaarten gaan bestellen! De leukste afstanden lijken ons de 1000 en 1500m mannen en daarvoor hebben we gisteren tickets besteld!

Nu is het wachten tot 31 maart, dan word bekend of we de tickets ook echt krijgen!! Spannend!!!!!!!

2 opmerkingen:

Globeskater zei

Ik hoop echt dat we alle toegewezen kaarten krijgen :D het is nu duimen tot 31 maart :D

- zei

Just sit and wait.... :) hopelijk lukt het!