vrijdag 1 mei 2009

Eet smakelijk! :P

Dinsdag is het voor mij weer tijd om naar het kantoor te gaan. Echt zin heb ik niet maar ja, zo is het leven als je werkt. Terwijl ik bezig ga met het marketing plan nemen Kirsten, Lisan en Wendy weer de skibus richting Geilolia. Vandaag gaan Kirsten en Lisan het langlaufen proberen en Wendy gaat weer skien. Rond 4 uur heb ik het wel gehad op werk en loop richting me hytte. Daar is nog niemand dus besluit richting het centrum te lopen, dan moet ik ze vanzelf wel tegenkomen. Dat is ook zo en samen loop ik terug terwijl ik hoor hoe de dag voor hun was verlopen. Vandaag staat er rijst met zoetzure saus en corned beef op het programma. De corned beef ziet er een beetje vaag uit maar zorgt wel voor de grootste lol door de naam die we eraan geven, doggy food! De rijst en zoetzure saus smaken wel prima. De rest van de avond zijn we erg melig en liggen vaak dubbel om bepaalde uitspraken en manieren om iets te zeggen want vandaag hebben we een aantal verboden woorden :P

Ook woensdag ga ik weer naar kantoor terwijl de rest weer met de skibus naar Geilolia gaat. Het langlaufen was Kirsten en Lisan minder goed bevallen dan het skien dus vandaag gaan hun weer de piste op. Een paar uur later krijg ik een sms van Lisan dat het helaas niet echt goed gaat bij haar vandaag en ze eerder terugkomt. FF later volgt nog een hele sms conversatie doordat ze iets is tegengekomen en zo kom ik me dag op het kantoor ook wel door naast wat aan het marketingplan werken en het ontdekken van wat shocking foto's over iets waarvan we dachten dat we alles nu wel gezien hadden. Weer aangekomen in me hytte zijn Kirsten en Wendy ook gearriveerd en ben ik blij dat ik de verboden woorden weer mag zeggen :P

Op 1 of andere manier lukt het vandaag ook weer om normaal lijkend eten uit te zoeken wat toch weer voor veel lol en meligheid zorgt. Dit x zijn de worsten de oorzaak. Een hele pan vol en dat blijkt toch wel veel te zijn. Nadat we genoeg worst hebben gehad besluiten we nog wat groente klaar te maken maar de rijst laten we zitten. Hierna is het tijd om weer wat te praten met een local en na het gesprek ziet de volgende dag er opeens nog mooier uit. Daar zijn sommige mensen hier toch goed in , ze blijven met leuke verassingen komen! Deze avond is het niet relaxen op de bank, we gaan weer naar de off pist! Woensdag is karaoke avond en dat lijkt ons wel wat. Rond half 11 gaan we op weg en onderweg komen we de leuke jongen van het hotel weer tegen die weer vrolijk 'heihei' zegt. Dat hoort blijkbaar bij blijhoofden ;) Bij de off pist aangekomen is het erg rustig en naast een uitgeschoven scherm is er niet echt veel te zien van een karaoke avond. We bestellen een drankje en wachten nog wat af en dan komen er liedjesboeken tevoorschijn waar we uit kunnen kiezen. We bladeren het hele boek door en kiezen uiteindelijk zeven nummers uit en ik lever de briefjes in bij de DJ. Hij komt echter al snel weer met de briefjes richting ons lopen en dan zien we dat we onze eigen naam hadden moeten invullen. Zonder dat de DJ het weet word het een door hem geinspireerde naam, Kapsel! Zijn kapsel doet ons aan iemand denken die van ons al de bijnaam 'kapsel' heeft gekregen en zo is er voor 1 avond een nieuwe meidengroep ontstaan :P

Al snel worden we naar voren geroepen en het eerste nummer wat we gaan zingen is When the lights go out van five. Een nummer wat ik niet echt ken dus ik zing alleen het refrein mee. Blijkbaar is er verder niemand echt geinteresseerd in meedoen aan de karaoke want al snel word Kapsel weer naar voren geroepen. Dit x was het uptowngirl van westlife wat we gingen zingen. Een nummer wat ik wel goed ken dus het ging nu een stuk beter. Hierna was er toch nog een ander meisje die ook een nummer zong. Maar daarna riep 'kapsel' alweer 'jentene' (de meiden) van Kapsel en gingen we verder met nog een boybandnummer. Everybody van de Backstreetboys! Na dit nummer was DJ Kapsel ff toen aan een pauze en werden wij steeds meliger met ideeen om de songteksten van de volgende liedjes wat te veranderen en door de weer erg rare figuren die er rondliepen. Na de pauze was het tijd voor alweer ons 4de nummer, Boom boom boom van de Vengaboys! Een paar woorden worden vervangen en ook de muzikale gedeeltes werden opgevuld met wat leuke tekst. Dit bevalt ons wel goed en tijdens het volgende nummer, when you're gone van Bryan Adams en Mel C, gaan we nog verder.

Inmiddels was het al vrij laat en leek het er niet echt op dat onze laatste 2 nummers nog zouden komen dus besluiten we weer eens terug te lopen naar mijn hytte. Rond 2 uur liggen we op bed en kijken uit naar de volgende dag!

3 opmerkingen:

- zei

HOL!!!! Oh nee dat mag ik pas bij de volgende blog zeggen. Ja was wel leuk om die local weer te spreken en ik schrok ook wel ff van z'n voorstel hahaha ik dacht eerst van:"begrijp ik hem nou goed?!?!"

WHO LET THE DOGS OUT!!!!!!!!!!!

Stomme Worst!!!!

Globeskater zei

hahahaha de worsten echt hilarisch :P enne Kapsel rules ging best goed wij toch als girlband, gaan we meedoen aan X factor??

enne morgen wordt ook erg mooie dag :D

Kirsten zei

Komende winter hebben we teveel grappen, dat kan nooit goedkomen :D.
Doggy dog, prachtig, local nog prachtiger :D. Let's do the pokerface!!!!!!