woensdag 24 juni 2009

HUGin!


6 juni heeft Høve Støtt (mijn stagebedrijf) een nieuw gebouw geopend op het station van Geilo met de naam HUGin. Het is een welkoms- en informatiecentrum voor vooral toeristen maar ook de lokale bevolking is welkom! Hier kun je informatie krijgen over alles wat je wilt weten over Geilo en omgeving, activiteiten boeken, een kopje koffie of thee drinken, gebruik maken van gratis draadloos internet, interessante boeken lezen, souvenirs kopen of gewoon relaxed op de trein wachten!

Inmiddels ben ik er al een paar X geweest en ik vind het erg mooi geworden! Het is helemaal in ''Høve Støtt stijl'' en een leuke plek voor toeristen om ff langs te gaan! Ik heb meegeholpen met wat kleine dingetjes en verder vind ik het gewoon leuk om af en toe daar te zijn en gezellig in het Noors te kletsen met mijn collega die daar werkt en wat mensen te zien. Het kantoor waar ik normaal verder werkt ligt namelijk buiten het centrum en buiten hotelgasten komt hier niet echt veel langs. In het centrum is het dan toch gezelliger! Dus als je een X in Geilo komt, kom dan zeker ff langs bij HUGin! =)

2 opmerkingen:

- zei

Ohhhh je hebt mij nou wel doodgegooid vandaag met reclame voor HUGin en je bedrijf :P nu kom ik juist NIET langs want ik ben het helemaal zat GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR :P Just kidding hahahha als ik OOIT weer eens naar Geilo kom, dan kom ik wel langs....:P

Globeskater zei

haha ziet er goed uit! maar wat een reclame praatje op je blog zeg :P