zaterdag 19 september 2009

VANCOUVER!!!!!!!


Vorige week vrijdag.. ik zit wat te computeren en ben o.a. met Pål aan het msn-en. Hij vertelt dat het alweer bijna winter word in Geilo en ik zeg dat ik komend winter zeker een X naar Geilo kom... maar 10 minuutjes later gaat dit plan zeer waarschijnlijk niet meer door.. Lisan spreekt mij en Wendy op msn aan en heeft het over het belangrijkste moment van het jaar.. ik schrik me rot en denk echt van wat is er aan de hand.. maar ik had nooit kunnen raden waar ze toen mee kwam..4 kaarten voor de 1000m mannen in VANCOUVER!!!!! Ik hoef eigenlijk geen moment na te denken, deze kans moeten we pakken!! En ik ben blij dat Lisan, Wendy en Kirsten daar precies hetzelfde over denken! Met zijn 4-en naar de Olympische Spelen, een droom die uitkomt!! En naar een erg mooie afstand met hopelijk heel veel favorieten aan de start!! =D En in een supermooi land waar ik ook altijd nog een X heen wilde!


We moeten maandag laten weten of we de kaarten echt willen maar omdat we het besluit al hebben genomen gaan we gelijk op zoek naar vliegtickets en accomodatie! Dit gaat nog lastig worden denk ik want we zijn (erg) laat... maar Kirsten vind een erg goedkope vlucht naar Seattle en Wendy ontdekt dat een B&B nog kamers vrij heeft! Ook een mogelijke huurauto en airporthotel worden al gevonden!


Dan word het maandag.. het dringt bij mij nog steeds niet echt door dat we naar Vancouver gaan. Het is zo onwerkelijk en ik heb het gevoel dat er toch nog iets gebeurd dat het niet doorgaat.. maar dan bevestigd Lisan de tickets en 's avonds boeken we de vlucht en accomodatie. 13 februari vliegen we de oceaan over en landen in Seattle! De volgende dag rijden we met een huurauto de grens over en komen aan in Vancouver! De hele week gaan we daar van alles bekijken en doen, wat precies gaan we nog uitzoeken. Woensdag 17 februari is dan de 1000m mannen en vrijdag rijden we weer terug naar Seattle! Wendy blijft daar dan nog 1 1/2 week en samen met Kirsten en Lisan stap ik zaterdag weer het vliegtuig in terug naar Nederland na een geweldig en bijzonder avontuur!!!

1 opmerking:

- zei

Op naar Vancouver :D :D :D
En nee, het belangrijkste moment van het jaar had niks met die Kut Pool te maken :P Ik vind dat we dit echt verdiend hebben :) En we hebben geluk gehad met de B&B :D