donderdag 1 oktober 2009

Snowwww...

De laatste week zie ik op twitter en facebook meerdere berichten verschijnen dat de eerste sneeuw alweer is gevallen in Geilo en omgeving! Nog niet veel en volgens mij is die sneeuw ook alweer verdwenen maar toch.. de winter is in aantocht! Ook is de inschrijving voor de Skarverennet vandaag geopend. Deze dingen doen mij weer terug denken aan de 2 1/2 maand winter die ik in Geilo heb meegemaakt. Ik vond dat echt geweldig!!! Heerlijk al die sneeuw en de koude temperaturen!!

En als ik zo wat aan het denken ben dan besef ik dat ik mijn leventje daar toch best mis. Eigenlijk meer dan dat ik Nederland/mijn huis hier ooit gemist heb toen ik daar was. Maar dat maakt mij ook wel weer onzeker. Van is dat niet raar en ook wat moet ik er mee. Wat wil ik gaan doen als ik klaar ben met mijn opleiding. In ieder geval niet meer verder studeren. Ik ben straks 25 en wil dan wel op zoek gaan naar een baan. Maar wat voor baan en waar? Blijf ik in Nederland, ga ik naar Noorwegen, ga ik dan weer terug naar Geilo of 'kan' dat niet en ga ik ergens anders heen. Of blijf ik eerst nog ff in Nederland en vertrek dan of ga ik eerst alleen een hele winter naar Geilo of ... heeeel wat mogelijkheden dus... Ik heb nog ff tijd om er over na te denken want moet eerst mijn studie afronden. En ondertussen blijf ik gewoon terugdenken aan de vele mooie dagen in het mooie Geilo en hoop ik dat ik er snel weer een X heen kan voor een korte vakantie! Voor Vancouver gaat het in ieder geval niet lukken maar ik hoop een beetje dat het sparen zo goed gaat dat ik in april nog wat geld over heb ;)

2 opmerkingen:

- zei

Ja je hebt je goed vermaakt in de winter en je komt in de winter daar goed aan je beweging toe :)

Ga eerst maar je studie afronden en ondertussen beetje rondkijken. je weet hoe het met mij is gegaan, ik zat het laatste half jaar van m'n studie ook te schipperen tussen verschillende dingen en ben erg blij met wat ik nu aan het doen ben!

Globeskater zei

Ik ken het gemis wel, maar denk ook dat voor vast ergens wonen toch weer anders zal zijn dan voor een korte overzichtelijke periode! Ik ben benieuwd wat je toekomst gaat brengen!