woensdag 23 december 2009

Berlin! Teil 4 ~ Zu hause

Maandag is het weekend alweer veel te snel voorbij en is het tijd om terug naar huis te reizen. Giselle moet ook ergens in het centrum zijn en zo reizen we met z'n 3-en met de U-bahn naar Berlin Hauptbahnhof. Daar hebben we met Kirs en Lisan bij de Mccafé afgesproken. Ze zijn daar al en wij bestellen nog ff wat drinken en een lekker stuk gebak! Daarna is het tijd om naar het perron te lopen waarvandaan onze trein zal vertrekken. We nemen afscheid van Giselle en stappen in.

We zitten met z'n 4-en naast elkaar en vermaken ons met wat muziek luisteren en gezellig kletsen over van alles en nog wat. Als we bijna in Nederland zijn haal ik de Freia-reep weer te voorschijn die ik 4 stukken verdeel zodat we thuis alle4 kunnen genieten van deze Noorse lekkernij. Mij lukt het alleen niet om er vanaf te blijven en ik neem gelijk een stukje.

In Nederland stappen we allemaal op verschillende plaatsen uit. Kirsten is de eerste die de trein verlaat in Hengelo, Wendy volgt in Almelo, ik ga eruit in Deventer en Lisan rijd door tot Amersfoort. In Deventer stap ik over op de intercity naar Breda. Dit duurt nog wel lang doordat ik geen leesboek heb en ook de batterij van me MP3 op is. Maar uiteindelijk kom ik aan in Breda en na nog 20 min. fietsen ben ik weer thuis!

Het was een erg leuk begin van het schaatsseizoen geweest! =D

1 opmerking:

- zei

Gebak was erg lekker bij MCCafe! Terugreis duurde wel lang hehe en vooral toen ik nog alleen was maar het was een mooi weekend!