donderdag 27 mei 2010

Norge! dag 8 ~ På vei hjem igjen..

Nadat Wendy mij iets over 12 nog even belde om mij te feliciteren met mijn verjaardag ben ik lekker gaan slapen. Al vroeg gaat de wekker maar ik ben zelfs al eerder wakker. Mijn tas heb ik gisteravond al ingepakt dus nu nog genoeg tijd om rustig te ontbijten. Daarna neem ik afscheid van Håkons moeder die nog een lekkere matpakke voor mij gemaakt heeft. We lopen naar de bushalte waar we nog tijdje moeten wachten en tot onze verbazing een jongentje zien langslopen met een SC Heerenveen vest?! Met de bus rijden we naar het station en daar vertrekt de bus naar het vliegveld en is het echt tijd om afscheid te nemen naar een paar hele gezellige dagen! =) In de bus op weg naar het vliegveld vind ik jammer dat de week die echt voorbij gevlogen is alweer voorbij is. Ik heb dan ook niet echt zin in de reis verder die ook nog wel lang gaat duren met wachten op vliegveld, de vlucht en dan nog met de trein van Eindhoven naar Annen. Maar ja, ik kom ook zeker wel weer een X terug! Ik vermaak mij de hele tijd met muziek luisteren en opzich gaat de reis ook goed. Totdat ik in Eindhoven net in de vliegveldbus sta en gebeld word door het vliegveld. Ik heb de verkeerde tas meengenomen. Er was een man met precies dezelfde tas als mij. Ik stap de bus uit, steek de straat over en stap even later weer in de bus naar het vliegveld. Daar wissel ik de tas om en kan dan weer op weg naar Annen. In de trein op weg daar naar toe geniet ik van mijn matpakke, 2 zelfgebakken broodjes met kip, sla en kaas en uiteindelijk ben ik rond half 7 weer thuis na een superleuke en gezellige vakantie in Geilo en Oslo =D

2 opmerkingen:

angeline zei

Matpakke?? WTF is that? :P Maar zo te horen wel lekker ;) De terugreis is helaas altijd minder leuk dan de heenreis..Altijd jammer als zo'n leuke vakantie weer voorbij is :( Maar uiteraard kun je altijd weer es terug gaan! :D Noorwegen ligt gelukkig niet aan de andere kant van de wereld ;) Balen dat je de verkeerde tas had! Maar gelukkig is t allemaal weer goed gekomen! :) En alle mooie herinneringen kan niemand je meer afpakken! :D

- zei

klinkt als een geslaagde vakantie :D Ben echt blij dat je het zo leuk hjebt gehad! Jammer van die tas maar is gelukkig ook goed gekomen :D